موبایل، تبلت و گجت ها

معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی هاینان ایرلاینز

آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی هاینان ایرلاینز | hainan airlines business classامروز می خواهیم تا خدمات پروازی بیزینس کلاس یکی از شرکت های هواپیمایی معروف جهان را که به سراسر جهان سرویس های پروازی دارد را به اتفاق شما مورد بررسی قرار دهیم. پرواز بیزینس...

21 اردیبهشت 1401

افشای اختراع هیجان انگیز اوپو

براساس یک ثبت اختراع نو افشا شده احتمالا شرکت OPPO روی یک دستگاه آینده نگر نو نیز کار می نماید که طراحی جالب و متفاوتی دارد. امکان دارد این دستگاه، یک گوشی هوشمند نو مجهز به دو نمایشگر باشد.

4 اردیبهشت 1401

اولین مانیتور 4K با نرخ تازه سازی 240 هرتز در جهان

شرکت سامسونگ دیروز (2 ژانویه) سه مدل تازه از مجموعه مانیتور های خود را برای سال 2022 معرفی کرد. این مانیتور ها به طور رسمی در نمایشگاه CES 2022 که از 5 تا 7 ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

24 بهمن 1400

آیفون 14 مکس ممکن است نمایشگر 120 هرتزی داشته باشد

به گفته زنجیره تأمین ال جی، این شرکت در نهایت توانسته به تولید مقرون به صرفه پنل LTPO دست پیدا کند تا بتواند حضور خود را به عنوان یکی از تأمین کنندگان نمایشگر سری آیفون 14 اپل تضمین کند. پیش از این اپل تصمیم داشت آیفون 14 مکس را با یک پنل LTPS استاندارد 60 هرتزی...

22 بهمن 1400

با هم برنده، بی هم بازنده!

یکی از مهم ترین مسائلی که بیشتر زوجین مراجعه نماینده به مراکز مشاوره بیان می نمایند، فقدان همدلی و درک همدلانه بین آنهاست.

14 بهمن 1400

جنرال لوکس شاهین 3؛ اولین پرچم دار GLX با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی شد

شرکت GLX ساعاتی پیش از پرچم دار نو خود با نام جنرال لوکس شاهین 3 رونمایی کرد؛ پرچم داری با پشتیبانی از اینترنت 5G و قیمت بسیار مناسب.

11 بهمن 1400

چین در حال برنده شدن در جنگ داده های بزرگ است

مت پوتینگر*؛ پرزیدنت جو بایدن در نشست اخیر خود با شی جین پینگ در تاریخ 15 نوامبر متعهد به رقابت ساده و سرراست با چین شد. با این وجود، پکن در حال شکست دادن ایالات متحده و متحدان آن کشور در یک حوزه مهم است: داده ها.

25 دی 1400

مدیر سابق اپل آرکید بخش موبایل پلی استیشن را هدایت خواهد کرد

نیکولا سباستیانی (Nicola Sebastiani)، سرپرست محتوا سابق اپل آرکید به عنوان رییس بخش موبایل پلی استیشن استودیو به این شرکت پیوسته است تا مطابق با برنامه های تازه این شرکت بخش موبایل پلی استیشن را به صورت جدی به سوی جلو حرکت دهد.

14 آبان 1400

15 روش برای مقابله با کسالت روحی

سعی کنید همان طور که با صمیمی ترین دوستان تان برخورد می کنید. با خودتان رفتار کنید. وقتی که دوستی یا کسی که به او علاقه دارید در شرایط روحی بدی به سر می برد و از شما یاری می خواهد بریا او چه می کنید؟ از او می خواهید نگران نباشد، استراحت کند و... زمانی که...

10 مهر 1400

آخرین هفته تابستان به کدام نمایشگاه ها برویم؟

سرعت گرفتن فرایند واکسیناسیون و نزدیک شدن به خروج از پیک نو کرونا، بار دیگر امکان انتخاب بازدید حضوری از نمایشگاه ها را پیش روی دوستداران هنر و علاقه مندان به بازدید از گالری ها قرار داده است.

28 شهریور 1400

طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت چیست؟

به منظور جلوگیری از اعمال تعرفه اینترنت عادی برای مشترکان و جلوگیری از متضرر شدن کاربران تلفن همراه، طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت به وسیله اپراتورها طراحی شده و مشترکان می توانند دسترسی خود به اینترنت با تعرفه عادی را مسدود نمایند تا پس از اتمام اعتبار...

15 شهریور 1400

آمریکایی ها چگونه زندگی می نمایند؟ (1)

در زندگی روزمره مردم جهان بازار مصرف، مسئله ای مهم در رابطه با بکارگیری مواد اولیه و فراوری زباله است که البته کنترل اندازه آن در حفظ محیط زیست و منابع تامین کننده مواد اولیه بسیار حائز اهمیت است. بطوریکه اگر بتوان از داده های آماری مقادیر مصرف را بیان...

28 مرداد 1400

کارت های بانکی، تازه ترین قربانی کمبود جهانی تراشه

کارشناسان هشدار می دهند که کمبود جهانی تراشه به زودی فرایند تولید کارت های بانکی را هم دچار مشکل می کند. این مشکل همزمان با شیوع ویروس کرونا آغاز شده است.

9 مرداد 1400

تیم کوک: اندروید 47 برابر بیشتر از iOS بدافزار دارد

تیم کوک در یکی از مصاحبه های آنلاین خود طی کنفرانس VivaTech اروپا، به این موضوع اشاره نمود که اندروید 47 برابر بیشتر از iOS بدافزار دارد.

21 تیر 1400

تفاوت پایا و ساتنا چیست و هرکدام چه ویژگی هایی دارند؟

خبرنگاران | سرویس عمومی - حتماً تابه حال برای انتقال مبالغ مختلف به نرم افزارهای بانکی خود سری زده اید و به گزینه ساتنا و پایا برخورد کرده اید. هر کدام از این سامانه ها ویژگی های خود را دارند. در این مقاله تلاش می کنیم تا به طور خلاصه هریک از این سامانه ها...

31 خرداد 1400

تفاوت بین 5G و LTE چیست؟

خبرنگاران | سرویس تکنولوژی - در سال های اخیر ما شاهد یک رشد نمایی در میزان ترافیک رد و بدل شده در تلفن های همراه بوده ایم و ارتباطات سیار از یک فناوری خاص و ممتاز به یک ابزار روزمره برای همگان تبدیل شده است. امروزه بیش از 50 درصد ترافیک داده های تلفن همراه...

18 خرداد 1400

خبرنگاران 25 کلاس درس مناطق روستایی دیواندره هوشمندسازی شد

سنندج - خبرنگاران - 25 کلاس درس روستایی در شهرستان دیواندره با خرید و تجهیز لپ تاپ، ویدیو پروژکتور و پرده نمایش به ارزش 6 میلیارد ریال، هوشمندسازی شد.

30 اردیبهشت 1400

خبرنگاران اولین مرحله واکسیناسیون کرونا کارشناسان اورژانس قم شروع شد

قم - خبرنگاران - سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از شروع واکسیناسیون کرونا ویژه کارکنان اورژانس 115 قم اطلاع داد.

12 فروردین 1400

راهکاری ساده برای پیشگیری از خستگی چشم

خستگی چشم یا سندرم بینایی از بیماری های رایج ناشی از استفاده زیاد از رایانه و یا تلفن همراه است که با یک راهکار ساده می توان از بروز آن پیشگیری کرد.

8 فروردین 1400

سامسونگ سنسور ISOCELL 2.0 را با عملکرد بهتر در جذب نور معرفی کرد

سامسونگ به تازگی از حسگر تصویر جدید خود با نام ISOCELL 2.0 (آیزوسل 2.0) رونمایی کرد که به نسبت نسل قبل، توانایی بیشتری در زمینه جذب نور دارد.

7 فروردین 1400
تعداد: (60)