همه اخبار و مقاله ها

برگزاری هفته فیلم ایران در چهار کشور

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت بنیاد سینمایی فارابی هفته فیلم ایران در چهار کشور برگزار گشت.

28 اردیبهشت 1401

جورج آر . آر. مارتین از بازخوردها نسبت به الدن رینگ شادمان است

جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) نویسنده کتاب های بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اعلام نموده که از نقدهای منتشر شده از الدن رینگ (Elden Ring) رضایت دارد. او در ساخت الدن رینگ نقش مؤثری داشته و بیشتر در زمینه طراحی موجودات و محیط بازی به سازندگان یاری نموده است.

27 اردیبهشت 1401

غذاهایی که رکورد گینس دارند!

با بزرگ ترین غذاهای جهان آشنا شویداحتمالا بارها وقتی گرسنه بودید دلتان هوس یک پیتزای بزرگ چند متری یا یک هبرگر غول پیکر نموده است. باید اعتراف کنم غذاهای این فهرست از تصورات من درباره یک غذای غول پیکر هم فراتر رفته و غیر قابل باورند! این غذاها به قدری...

26 اردیبهشت 1401

کرملین: نظامیان روس پس از رزمایش های مشترک از بلاروس خارج می شوند

سخنگوی کرملین توضیح داد که نظامیان روسیه پس از 30 بهمن ماه و سرانجام رزمایش مشترک مینسک-مسکو از خاک بلاروس خارج می شوند.

25 اردیبهشت 1401

5 بازی برتر شبیه ماینکرفت برای اندروید و iOS

ماینکرفت یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی است که تاریخ صنعت بازی های ویدیویی به خود دیده است. اما خوشبختانه ماینکرفت تنها بازی در سبک خود نیست و هستند بازی های شبیه به آن که می توانند با محتوای جالب خود شما را سرگرم کنند. به همین علت تصمیم داریم...

24 اردیبهشت 1401

پرداخت مرحله دوم مطالبات ناشران شانزده روز پس از پایان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

تهران (پانا) - مرحله دوم پرداخت مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بر اساس بسته هایی که به خریداران تحویل داده شد شانزده روز بعد از نمایشگاه و پیش از خاتمه بهمن ماه 1400 واریز شد.

22 اردیبهشت 1401

یک بازیکن غیرمجاز نو در لیگ برتر

تعدادی از باشگاه های لیگ فزونی با ارائه اسنادی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان آنالیز اطلاعات شناسنامه ای حسین ساکی شده اند.

22 اردیبهشت 1401

معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی هاینان ایرلاینز

آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی هاینان ایرلاینز | hainan airlines business classامروز می خواهیم تا خدمات پروازی بیزینس کلاس یکی از شرکت های هواپیمایی معروف جهان را که به سراسر جهان سرویس های پروازی دارد را به اتفاق شما مورد بررسی قرار دهیم. پرواز بیزینس...

21 اردیبهشت 1401

شکایت پرسپولیس از سه بازیکن استقلال

باشگاه رسپولیس پس از تساوی تیمش برابر استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر قوتبال ایران، شکایت خود را مبنی بر اینکه سه بازیکن استقلال غیر قانونی برابر پرسپولیس بازی کرده اند، به ناظر بازی ارائه کرد.

20 اردیبهشت 1401

ابداع نو یک رستوران برای حساب کردن غذا

یک رستوران برای حساب کردن مبلغ غذا رباتی به کار گرفته که به سرعت این کار را انجام می دهد.

19 اردیبهشت 1401

شروع واریز سود 600 هزار تومانی سهام عدالت از فردا

بر اساس اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی، واریز سود سهام عدالت از فردا شنبه 21 اسفند شروع می گردد.

18 اردیبهشت 1401

ارجاع 533 جسد به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از ارجاع 533 جسد با هدف مشخص دلیل فوت و صدور جواز دفن به وسیله پزشکی قانونی استان در ده ماهه نخست سال اطلاع داد.

16 اردیبهشت 1401

اُمیکرون، دانشگاه معروف نیوزلند را به آموزش مجازی برگرداند

شیوع سویه اُمیکرون کرونا سبب شد که یک دانشگاه معروف در نیوزلند هم روش آموزش خود را مجددا به حالت آموزش مجازی برگرداند.

15 اردیبهشت 1401

معرفی فرودگاه بین المللی بریزبن

آشنایی با فرودگاه بین المللی بریزبن | Brisbane Airportفرودگاهی که امروز برای شما مشخصات و اطلاعاتش را مورد آنالیز قرار خواهیم داد، فرودگاه بین المللی بریزبن (Brisbane Airport) در استرالیا است. این فرودگاه در ساحل شرقی استرالیا قرار گرفته است و در زمره پر رفت و آمدترین...

14 اردیبهشت 1401

چگونه بهترین جراح اسلیو معده را برای عمل لاغری انتخاب کنیم؟

بهترین پزشک اسلیو معده کیست و ما چگونه می توانیم بهترین انتخاب را برای این عمل داشته باشیم؟

14 اردیبهشت 1401

جریمه سرمربی پورتو بعد از دفاع از طارمی!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو در هفته دهم لیگ پرتغال که آبان برگزار شد، توانست با نتیجه 4 بر 1 برابر بواویشتا به پیروزی برسد. در آن بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو برابر تیمی که علیرضا بیرانوند درون دروازه اش قرار داشت، دو پاس گل داد. طارمی سه...

12 اردیبهشت 1401

انتشار نتایج یک مطالعه گسترده در مورد تأثیر واکسن های کرونا در ایران، برکت بالاترین اثربخشی را دارد

نتایج یک آنالیز که اخیرا درباره مقایسه اثربخشی واکسن ها در ایران به وسیله محققان دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده، بیانگر موفقیت واکسیناسیون در کاهش ابتلا به کرونا، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر بر اثر ابتلا به این ویروس...

10 اردیبهشت 1401

ابوظبی تمایل به کاهش تنش با ایران دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از عربی 21، لانا نسیبه نماینده دائم امارات در سازمان ملل متحد در سخنانی خاطرنشان کرد که ابوظبی تمایل دارد از سطح تنش ها با ایران بکاهد.

10 اردیبهشت 1401

ده ها کشته و زخمی در انفجار مسجد پیشاور

در جریان انفجار در یک مسجد در پیشاور واقع در شمال غربی پاکستان 30 تن کشته شدند و 56 نفر دیگر زخمی شدند.

9 اردیبهشت 1401

رییس سازمان بهزیستی به به وقت ایران می آید

تهران (پانا) - برنامه به وقت ایران امشب ساعت 21:45 روی آنتن شبکه آموزش می رود و با حضور 2 کارشناس حمایت دولت سیزدهم از آسیب دیدگان اجتماعی را آنالیز می نماید.

8 اردیبهشت 1401
تعداد: (1190)