کسب و کار

غذاهایی که رکورد گینس دارند!

با بزرگ ترین غذاهای جهان آشنا شویداحتمالا بارها وقتی گرسنه بودید دلتان هوس یک پیتزای بزرگ چند متری یا یک هبرگر غول پیکر نموده است. باید اعتراف کنم غذاهای این فهرست از تصورات من درباره یک غذای غول پیکر هم فراتر رفته و غیر قابل باورند! این غذاها به قدری...

26 اردیبهشت 1401

پرداخت مرحله دوم مطالبات ناشران شانزده روز پس از پایان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

تهران (پانا) - مرحله دوم پرداخت مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بر اساس بسته هایی که به خریداران تحویل داده شد شانزده روز بعد از نمایشگاه و پیش از خاتمه بهمن ماه 1400 واریز شد.

22 اردیبهشت 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز شنبه 16 بهمن 1400

قیمت 207 دنده ای امروز شنبه 16 بهمن 1400 یک میلیون تومان افزایش یافت و به 362 میلیون تومان رسید. 207 اتوماتیک، اما امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به 550 میلیون تومان رسید. قیمت پژو 206 تیپ دو با 9 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته به 278...

6 اردیبهشت 1401

طرز تهیه انواع دامپلینگ در گوشه و کنار دنیا

دامپلینگ، از غذاهای خوشمزه و پرطرفداری است که از یک لایه خمیر به دور مایه گوشتی یا سبزیجات تشکیل شده و به صورت بخارپز، سرخ شده یا آب پز آماده می شود.

23 فروردین 1401

استفاده از ظرفیت اندیشکده ها برای امنیت غذایی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ظرفیت اندیشکده ها و مراکز فراوری علم برای دستیابی به امنیت و اقتدار غذایی استفاده می کنیم.

21 فروردین 1401

اعتراض کارگران میاناب در چند روز اخیر ، آیا کشت و صنعت میاناب به سرنوشت هفت تپه دچار شده؟

شرکت کشت و صنعت میاناب در همسایگی هفت تپه مشهور از مسائل خصوصی سازی بی نصیب نمانده است. به طوری که در چند روز اخیر شاهد اعتراضات کارگران و اهالی روستا های همجوار شرکت به این مسائل هستیم.

13 اسفند 1400

لغو مصوبه معین کف نرخی بلیت هواپیما

به گزارش خبرنگاران، میراکبر رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این مطلب بیان نمود: در روزهای اخیر انجمن شرکت های هواپیمایی با ابلاغ صورتجلسه ای به شرکت های هواپیمایی با معین کف نرخی، حداقل قیمت فروش بلیت در پروازهای داخلی را 600 هزار تومان...

9 اسفند 1400

آشنایی با پنجره های هواپیما؛ کاربرد، طراحی و ساخت

پنجره هواپیماهر پنجره ای کاربرد خاص خودش را دارد، هر پنجره ای در عین حال که محافظ است، دریچه ای به به بیرون نیز هست حال این فضای خارجی و یا بیرون کجاست، رابطه مسقیمی دارد که آن پنجره در کجا نصب شده باشد. پنجره هواپیما بر خلاف ظاهر کوچک و نقلی که دارد، کاربردهای...

5 اسفند 1400

5000 میلیارد ریال تسهیلات در بخش تولید، اشتغال و کارآفرینی پرداخت می شود

خبرگزاری خبرنگاران- در آستانه آغاز دوازدهمین سال فعالیت بانک گردشگری، با امضای قراردادی بین این بانک و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در مجموع 5000 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان معرفی شده از سوی وزارت میراث فرهنگی پرداخت می شود.

28 بهمن 1400

سفر به ترکیه همچنان ممنوع است

اواخر هفته گذشته وقتی محنت دوغان ـ سرکنسول گر جمهوری ترکیه در مشهد ـ اظهار داشت که ایران ممنوعیت سفر به ترکیه را برداشته و گروه های توریستی به ترکیه می فرستد، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به سرعت به این خبر واکنش نشان داد و گفت که ممنوعیت اعزام تورهای...

26 بهمن 1400

قیمت کدام آجیل ها افزایش یافته است؟

تهران (پانا) - تغییر قیمت در گروه آجیل نشان می دهد گردو، پسته و بادام افزایش قیمت بین 11 تا 38 درصدی داشته و تا بیش از 340 هزار تومان هم فروش داشته است.

25 بهمن 1400

توصیه اردوغان به مردم: لیر پس انداز کنید

رئیس جمهوری ترکیه از مردم کشورش خواست تا دارایی های خود را به جای ارز های خارجی به لیر ترکیه ذخیره نمایند و مدعی شد که نوسانات اخیر در ارزش پول این کشور تقریبا تحت کنترل قرار گرفته است. ارزش لیر در دوماه گذشته سقوط شدیدی داشته است.

17 بهمن 1400

جنرال لوکس شاهین 3؛ اولین پرچم دار GLX با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی شد

شرکت GLX ساعاتی پیش از پرچم دار نو خود با نام جنرال لوکس شاهین 3 رونمایی کرد؛ پرچم داری با پشتیبانی از اینترنت 5G و قیمت بسیار مناسب.

11 بهمن 1400

روانشناسی اعجاب انگیز رزرو هتل

ابتدا نویسنده از تجربه شخصی خودش در این زمینه می گوید:

4 بهمن 1400

تلخ و شیرین کرونا برای پرستاران

هیچ چیز سخت تر از مرگ بیمار زمانی که خانواده اش منتظر او هستند نیست و شاید این تلخ ترین واقعه سال های کرونایی مردم زمین است.

28 دی 1400

چین در حال برنده شدن در جنگ داده های بزرگ است

مت پوتینگر*؛ پرزیدنت جو بایدن در نشست اخیر خود با شی جین پینگ در تاریخ 15 نوامبر متعهد به رقابت ساده و سرراست با چین شد. با این وجود، پکن در حال شکست دادن ایالات متحده و متحدان آن کشور در یک حوزه مهم است: داده ها.

25 دی 1400

نکات مهم که برای شروع تبلیغات کسب و کار خود باید بدانید!

رپرتاژآگهی - مهم است که صاحبان مشاغل اصول نوشتن یک آگهی خوب را درک کنند. همه مشاغل نیاز به ارتقا دارند. نکات زیر را که از طریق تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ آماده شده است، به شما تقدیم می کنیم تا بتوانید برای کسب و کار خود بهتر تبلیغات کنید! تبلیغات...

24 دی 1400

شناخته شده ترین هتل های دنیا

شناخته شده ترین هتل های جهان به یک یا دو مورد ختم نمی شوند. بسیاری از این هتل ها با شعبه های مختلف در سرتاسر جهان در حال سرویس دهی به میهمان های خود می باشند. در ادامه به معرفی چند هتل معروف جهان می پردازیم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

12 دی 1400

برنامه دولت سیزدهم برای احداث 80 مرکز ورزشی در شهرهای تازه

به گزارش خبرنگاران، شرکت عمران شهرهای نو اعلام نمود: توسعه سخت افزاری و نرم افزاری ورزش در شهرهای نو با هدف ارتقا سلامت روحی و جسمی شهروندان و کاهش مقدار آسیب های اجتماعی و در نهایت افزایش حس تعلق خاطر ساکنان و کیفیت زندگی ایشان در دستور کار شرکت عمران...

30 آبان 1400

واگذاری اختیار لغو یا اجرای دورکاری به مدیران دستگاه ها ، کنترل هوشمند کارکنان با سامانه امید

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح کشور، توضیحاتی پیرامون نحوه عملکرد سامانه هوشمند مدیریت کرونا ارائه کرد.

29 آبان 1400
تعداد: (125)