نکات مهم که برای شروع تبلیغات کسب و کار خود باید بدانید!

به گزارش سلامت و زیبایی، رپرتاژآگهی - مهم است که صاحبان مشاغل اصول نوشتن یک آگهی خوب را درک کنند. همه مشاغل نیاز به ارتقا دارند. نکات زیر را که از طریق تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ آماده شده است، به شما تقدیم می کنیم تا بتوانید برای کسب و کار خود بهتر تبلیغات کنید! تبلیغات بهتر یعنی با هزینه کمتر، در زمان کوتاه تر و بازدهی بالاتر تبلیغ کنید. ما هم در شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ از مشاوره تا اجرای تبلیغات در کنار شما خواهیم بود. به سایت ما مراجعه کنید و مشاوره کسب و کار رایگان درخواست دهید.

نکات مهم که برای شروع تبلیغات کسب و کار خود باید بدانید!

شما به مشتریان نو نیاز دارید زیرا بدون آنها کسب و کار شما شکست خواهد خورد. خبر خوب این است که اصول اصلی نحوه تولید یک تبلیغ مناسب عملاً برای هر چیزی که ممکن است بخواهید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید، اعمال می شود.

این موارد، اما محدود به موارد زیر نیست:

  • بروشورها
  • ایمیل ها
  • تراکت ها و سایر اطلاعیه ها
  • آگهی های مجلات و روزنامه ها
  • تبلیغات آنلاین (نمایش و …)
  • کارت پستال
  • وب سایت ها، از جمله آنهایی که برای تبلیغات آنلاین استفاده می شوند
  • و بیشتر.

برای ساختن یک تبلیغ یا کمپین تبلیغاتی که واقعا کار می کند، ممکن است کمی آزمون و خطا (آزمایش) طول بکشد، اما پیروی از این نکات امتحان شده و واقعی می تواند به شما کمک کند تا به نتایجی که امیدوارید برسید.

1. چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند؟

مردم همیشه با تبلیغات انواع مشاغل در تماس هستند.

بنابراین، چه چیزی باعث می شود که مشتریان بالقوه شما در مقابل یکی از رقبای شما، محصول یا خدمات شرکت شما را بخرند؟ این چیزی است که شما باید با تبلیغات خود متوجه شوید و روی آن تمرکز کنید. به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که چرا کسب و کار شما انتخاب شماره یک آنهاست و چرا آنها حتی نباید رقبای شما را در نظر بگیرند.

آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت می کنم معمولاً در محافل بازاریابی به عنوان پیشنهاد فروش منحصر به فرد نامیده می شود. نویسنده راسر ریوز در کتاب عالی خود واقعیت در تبلیغات ، تعریف می کند که USP چیست:

  1. هر آگهی باید پیشنهادی را به مصرف کننده ارائه دهد - نه فقط کلمات، محصول یا تبلیغات در پنجره نمایش. هر آگهی باید به هر خواننده بگوید: این محصول را برای این مزیت خاص خریداری کنید.
  2. پیشنهاد باید پیشنهادی باشد که رقبا نتوانند یا ارائه ندهد. باید منحصر به فرد باشد - چه در برند یا در ادعایی که بقیه آن منطقه تبلیغاتی خاص ایجاد نمی کند.
  3. این پیشنهاد باید به مقدار کافی قوی باشد تا توده ها را به حرکت درآورد، یعنی مشتریان نو و همچنین مشتریان بالقوه را جذب کند.

در اینجا چند نمونه خوب از محصولات با USP واضح از ویکی پدیا آورده شده است:

  • آناسین تسکین سریع، سریع، فوق العاده سریع
  • پیتزای دومینو: شما پیتزای تازه و داغ را در عرض 30 دقیقه یا کمتر درب منزل تحویل می گیرید - یا این که رایگان است.
  • فدرال اکسپرس: وقتی بسته شما کاملاً باید یک شبه به آنجا برسد.
  • M&Ms: در دهان شما آب می شود، نه در دست شما.
  • ساوت وست ایرلاینز: ما یک شرکت هواپیمایی کم هزینه هستیم.
  • آسابرندینگ: راه آسان و ارزان برندشدن!

مثال های بسیار بیشتری وجود دارند.

هدف در اینجا کمک به شما برای توسعه USP است.

چه چیزی شما را متفاوت می کند؟ منحصر بفرد؟ چه چیزی داری که هیچ کس انجام نمی دهد؟ این همان چیزی است که شما در پی آن هستید.

2. از یک عنوان قدرتمند استفاده کنید: توجه آنها را جلب کنید!

جلب توجه نیز می تواند مهم باشد. مردم چیزها را به سرعت اسکن می کنند. آنها هر روز با تبلیغات زیادی در تماس هستند که نمی توانند هر کدام را بخوانند. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که تبلیغات شما واقعاً توجه آنها را جلب کرده و حفظ می کند. شما این کار را با یک تیتر موثر انجام می دهید. بزرگترین مرد تبلیغاتی تاریخ، دیوید اوگیلوی، می گوید: به طور میانگین، پنج برابر تعداد افرادی که تیتر را می خوانند، بیشتر از کسانی هستند که نسخه های متنی را می خوانند. وقتی تیتر خود را نوشتید، هشتاد سنت از دلار خود را خرج کرده اید. سوالی که باید بپرسید این است که در تلاش برای جذب چه کسانی هستید؟ چه چیزی توجه آنها را جلب می کند؟

دیروز، یک خبرنامه ایمیلی از یک شرکت استخدام دریافت کردم با عنوان آیا اوباما را استخدام می کنید؟ به عنوان مدیر عاملی که علاقه مند به جذب استعدادهای نو است، این موضوع توجه من را به خود جلب کرد. من را به وب سایت آنها هدایت کرد و کل مقاله را خواندم و در مورد فرایند منحصر به فرد آنها یاد گرفتم. در نتیجه برای هفته آینده درخواست تماس فروش دادم.

همه آن ها از یک تیتر مؤثر برآمدند. اوگیلوی یک بار گفت که یک تبلیغ را در سه ساعت می نویسد و سپس سه هفته طول می کشد تا عنوان آن را بیاورد.

3. به آنها پیشنهادی بدهید که نمی توانند رد کنند!

مصرف کنندگان عاشق معامله هستند. پس به آنها پیشنهاد خوبی بدهید تا بارها و بارها به شما مراجعه کنند.

فرقی نمی کند قیمتی بی رقیب، آزمایشی رایگان، حمل و نقل رایگان یا بسته ای بسته بندی شده ارائه دهید، برای ارائه یک معامله خوب به مشتریان خود به موفقیت شما کمک می کند.

هنگامی که پیشنهاد مقاومت ناپذیر خود را ارائه کردید، مطمئن شوید که آن را با افتخار تبلیغ می کنید. وقتی مردم می بینند که شما چیزی عالی برای ارائه به آنها دارید، برای مقاومت در برابر آن مشکل خواهند داشت.

در تعیین مقدار هزینه ای که می توانید برای یک محصول یا خدمات مقدماتی خرج کنید، به ارزش کلی Client Lifetime Value (CLV) فکر کنید، مبلغی که مشتری در طول زمان برای شرکت شما سود خواهد برد.

4. در مورد مزایا صحبت کنید …

توضیح دادن ویژگی های محصولات یا خدمات شما مهم است، اما توضیح مزایای آن برای مشتری در واقع موضوع است. از این گذشته، مردم بیشتر به آنچه از خدمات شما به دست می آورند علاقه مند هستند تا آنچه شما انجام می دهید.

به عنوان مثال، بگویید شما یک حسابدار مالیاتی هستید. یکی از ویژگی های خدمات شما این است که یک وب سایت دارید که در آن مشتریان می توانند وارد شوند و به اسناد مالیاتی خود 24/7 دسترسی داشته باشند. مزیت بزرگ این است که باعث صرفه جویی در زمان و ناراحتی مشتری می شود.

5. به خبرگزاری های خود بگویید: یک آگهی تبلیغاتی برای شما ایجاد کنند!

فرهنگ لغت وبستر می گوید که تبلیغات تبلیغاتی است که قالب سرمقاله را تقلید می کند. به عبارت دیگر، تبلیغی است که شبیه یک مقاله خبری است!

اینجاست که چرا این مهم است. مردم هفت برابر بیشتر احتمال دارد که یک مقاله خبری بخوانند تا یک آگهی.

مردم در تمام طول روز با تبلیغات معمولی در تماس هستند. اگر شما بیشتر از آنچه دیگران ارائه می دهند به آنها پیشنهاد ندهید واقعاً هیچ انگیزه ای برای آنها وجود ندارد که آگهی شما را بخوانند.

ایجاد یک تبلیغ موثر که توجه را به خود جلب کند و اطلاعات زیادی ارائه دهد، همیشه آسان نیست. اما یک آگهی تبلیغاتی می تواند به این هدف دست یابد زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که روی آن کلیک و خوانده شود.

این نوع تبلیغات خوانندگان را تشویق می کند که به شرکت شما علاقه مند شوند زیرا حاوی اطلاعات بیشتری است. وقتی خوانندگان متوجه شدند که این مقاله فقط کسب و کار شما را تبلیغ نمی کند، بلکه به آنها کمک می کند، می خواهند مطالب بیشتری را مطالعه کنند. به عنوان مثال، آگهی می تواند به آنها توصیه ها، نکات و اطلاعات زیادی را ارائه دهد و اینکه چگونه شرکت و محصولات شما می توانند به آنها کمک کنند.

بهترین مثالی که به فکر می رسد تبلیغی است که بیش از 60 سال پیش در وال استریت ژورنال منتشر شد. این آگهی با عنوان آنچه همه باید درباره این تجارت سهام و اوراق قرضه بدانند منتشر شد و حاوی 6540 کلمه بزرگ بود! این در قالب تبلیغاتی ارائه شد و 10000 درخواست در یک روز ایجاد کرد.

6. ترس آنها را از بین ببرید: پیشنهاد خود را تا حد امکان بدون ریسک ارائه دهید!

مردم در مورد خرج کردن پول خود حساس هستند. کلاهبرداران و محصولات بی کیفیت بسیار زیادی وجود دارد. مردم نگران هستند که در مورد بسکمک از محصولات و خدمات، پول نقد خود را که به سختی به دست آورده اند هدر دهند. اگر مردم می ترسند که پول خود را از دست بدهند و از خرید خود پشیمان شوند، بعید است که محصول شما را بخرند. اما، اگر این تردیدها را برطرف کنید، به مردم انگیزه داده می شود تا محصول یا خدمات شما را امتحان کنند.بنابراین ارائه گارانتی بدون ریسک ایده خوبی است. دانستن اینکه هیچ ریسکی وجود ندارد و آنها چیزی برای از دست دادن با خرید محصول یا خدمات شما ندارند، یک انگیزه خرید قدرتمند است. این ریسک را معکوس می کند و بخشی از آن را متوجه فروشنده می کند. به این معادله ریسک می گویند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آسابرندینگ می توانند در زمینه تبلیغات و بازاریابی به کسب و کار شما کمک زیادی کند، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید:051-38510209 - www.asabranding.com

منبع: شفقنا اقتصادی

به "نکات مهم که برای شروع تبلیغات کسب و کار خود باید بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم که برای شروع تبلیغات کسب و کار خود باید بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید