همایشها و نمایشگاه ها

پرداخت مرحله دوم مطالبات ناشران شانزده روز پس از پایان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

تهران (پانا) - مرحله دوم پرداخت مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بر اساس بسته هایی که به خریداران تحویل داده شد شانزده روز بعد از نمایشگاه و پیش از خاتمه بهمن ماه 1400 واریز شد.

22 اردیبهشت 1401

افشای اختراع هیجان انگیز اوپو

براساس یک ثبت اختراع نو افشا شده احتمالا شرکت OPPO روی یک دستگاه آینده نگر نو نیز کار می نماید که طراحی جالب و متفاوتی دارد. امکان دارد این دستگاه، یک گوشی هوشمند نو مجهز به دو نمایشگر باشد.

4 اردیبهشت 1401

سارانسک در یک نگاه

شهر سارانسک مرکز جمهوری موردویا و از شهرهای مهم اقتصادی و بازرگانی فدراسیون روسیه محسوب می شود. جاذبه های گردشگری سارانسک عبارتند از کلیسای تاریخی سنت جان، کلیسای سه قدیس، موزه ارزیا و... که باید ببینید.

20 فروردین 1401

جعبه سیاه زمین ساخته می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از لایو ساینس، پروازهای تجاری معمولاً ثبت می شوند. هر حرکت هواپیما به وسیله یک دستگاه ضبط مخصوص که در دم هواپیما وجود دارد، ثبت می شود. پس از سقوط هواپیما، تیم های جستجو و نجات محل حادثه هوایی را بررسی می کنند تا سوابق ثبت شده...

3 اسفند 1400

اولین مانیتور 4K با نرخ تازه سازی 240 هرتز در جهان

شرکت سامسونگ دیروز (2 ژانویه) سه مدل تازه از مجموعه مانیتور های خود را برای سال 2022 معرفی کرد. این مانیتور ها به طور رسمی در نمایشگاه CES 2022 که از 5 تا 7 ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

24 بهمن 1400

میرضیایف: مبادلات بازرگانی ازبکستان و قزاقستان تا 4 میلیارد دلار افزایش خواهد داشت

رئیس جمهور ازبکستان در ملاقات همتای قزاقی خود با اشاره به همکاری دو کشور در زمینه های مالی از افزایش حجم مبادلات دو کشور به 4 میلیارد دلار در سال آینده اطلاع داد.

19 دی 1400

دبی میزبان بزرگترین کنفرانس موزه های دنیا شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، دبی میزبان بزرگترین کنفرانس موزه های دنیا شد.

8 دی 1400

برنامه دولت سیزدهم برای احداث 80 مرکز ورزشی در شهرهای تازه

به گزارش خبرنگاران، شرکت عمران شهرهای نو اعلام نمود: توسعه سخت افزاری و نرم افزاری ورزش در شهرهای نو با هدف ارتقا سلامت روحی و جسمی شهروندان و کاهش مقدار آسیب های اجتماعی و در نهایت افزایش حس تعلق خاطر ساکنان و کیفیت زندگی ایشان در دستور کار شرکت عمران...

30 آبان 1400

آخرین هفته تابستان به کدام نمایشگاه ها برویم؟

سرعت گرفتن فرایند واکسیناسیون و نزدیک شدن به خروج از پیک نو کرونا، بار دیگر امکان انتخاب بازدید حضوری از نمایشگاه ها را پیش روی دوستداران هنر و علاقه مندان به بازدید از گالری ها قرار داده است.

28 شهریور 1400

لاوروف: عدم شفافیت ناتو ما را متعجب می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه می گوید که مسکو از اینکه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ واکنشی به پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در موضوع ثبات راهبردی نشان نداده، متعجب است.

23 تیر 1400

تیم کوک: اندروید 47 برابر بیشتر از iOS بدافزار دارد

تیم کوک در یکی از مصاحبه های آنلاین خود طی کنفرانس VivaTech اروپا، به این موضوع اشاره نمود که اندروید 47 برابر بیشتر از iOS بدافزار دارد.

21 تیر 1400

نخست وزیر انگلیس در ادعاهای آمریکا درباره منشأ کرونا تشکیک کرد

علی رغم فضاسازی دوباره کشورهای غربی درباره شروع شیوع کرونا از آزمایشگاهی در شهر ووهان چین، نخست وزیر انگلیس در سخنانی اذعان کرد به نظر نمی رسد این مسئله درست باشد.

15 تیر 1400

یورو 2020، پوگبا نوشیدنی الکلی را از مقابلش برداشت

حرکت جنجالی کریستیانو رونالدو در نشست خبری اخیر تیم ملی پرتغال، این بار توسط ستاره تیم ملی فرانسه تکرار شد.

13 تیر 1400

اعتراض معاون وزیر نیرو نسبت به رعایت حق آبه هیرمند

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در جلسه مشترک کمیساران آب هیرمند در مورد عدم دریافت حق آبه ایران در سال جاری اعتراض کرد.

7 تیر 1400

دومین افت متوالی دلار

ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم کاهش یافت.

25 خرداد 1400

نکات مثبت و منفی طرح صلح اشرف غنی برای افغانستان

خبرنگاران - گروه بین الملل - عبدالحمید بیاتی: پرونده افغانستان و آینده این کشور با توجه به تحولات در حال انجام در داخل آن نه تنها یک موضوع مهم منطقه ای است بلکه یک موضوع با اهمیت بسیار بالای بین المللی نیز بشمار می رود و تلاش برای برگزاری کنفرانس استانبول...

21 اردیبهشت 1400

صنعت نمایشگاهی ایران به اندازه جایگاه خود رشد نکرده است

خبرنگاران/خراسان رضوی نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت نمایشگاهی اشتغال بالایی دارد اما به اندازه جایگاه خود رشد نکرده است. هیچ صنعتی به اندازه صنعت نمایشگاهی در راستا پیشرفت کشور تاثیرگذار نیست.

3 فروردین 1400

کرونای انگلیسی مانع نمایشگاه تهران نشد

به رغم نگرانی ها و اعلام خطر درباره شیوع ویروس جهش یافته کرونا در کشور، مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری می گوید: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران مجوز ستاد ملی کرونا را گرفته و قرار است از 5 تا 8 اسفندماه برگزار شود.

22 اسفند 1399

خبرنگاران توکلی: سیاست های کلی بازنگری شود، مشکل ما تولید نیست، توزیع است

تهران- خبرنگاران- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه برخی سیاست ها موضوعیت شان از بین رفته است و باید بازنگری شود، گفت: مشکل ما تولید نیست، توزیع است چون سیستم توزیع جلوی تولید را می گیرد.

5 اسفند 1399

امیدواری عجیب پپ به ماندن ستاره مورد نظر بارسا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد رائول گارسیا در این تیم ماندگار گردد.

27 بهمن 1399
تعداد: (73)