نخستین مجمع نوآوری آسیا- اقیانوسیه 21 خرداد برگزار می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه در روز 21 خرداد ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می گردد و تا 22 خرداد ماه ادامه دارد.

نخستین مجمع نوآوری آسیا- اقیانوسیه 21 خرداد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی سلامت و زیبایی، اعلایی طباطبایی دبیر مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه در نشست خبری صبح امروز گفت: کمیسیون مالی اجتماعی آسیا اقیانوسیه سازمان ملل یکی از نهادهای تابعه شورای مالی و اجتماعی سازمان ملل متحد است، این شورا که یکی از 5 رکن اصلی سازمان ملل متحد به شمار می آید دارای ماموریت گسترده در حوزه اجتماعی و مالی است و از نهادهای مختلف تشکیل شده است.

وی اضافه نمود: با توجه به ظرفیت های موجود ایران در حوزه نوآوری و فناوری پیشنهاد برگزاری مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه در سال گذشته از سوی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به کمیسیون مالی اجتماعی آسیا اقیانوسیه سازمان ملل ارائه شد. پس از تصویب این پیشنهاد مقرر شد تا نخستین مجمع سال جاری و به میزبانی مشترک معاونت علمی و فناوری و کمیسیون مالی اجتماعی آسیا اقیانوسیه سازمان ملل در روزهای 21 و 22 خرداد ماه برگزار گردد.

دبیر مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه گفت: این مجمع همزمان با هشتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری برگزار می گردد.

به گفته اعلایی در این مجمع برگزاری 6 نشست تخصصی با موضوعات خط مشی دولت ها در ارتقاء استارت آپ ها، زنان، نوآوری و فناوری، پارک ها و مراکز رشد فناوری، سرمایه گذاری در فناوری و نوآوری، نوآوری های برخاسته از بستر جامعه و تاثیر همکاری های جنوب- جنوب در ارتقاء سطح علم، فناوری و نوآوری در دستور کار است.

همچنین در این نشست پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استارت آپ ها دستاورد عظیم ما هستند، ما 45 پارک علم وفناوری و بیش از 190 مرکز نوآوری در کشور داریم و برگزاری مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه در ایران نیز یکی از اقداماتی است که در حوزه استارت آپ ها صورت گرفته اند.

وی اضافه نمود: در این حوزه موفقیت های خوبی داشتیم و ریل گذاری مناسبی صورت گرفته است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "نخستین مجمع نوآوری آسیا- اقیانوسیه 21 خرداد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مجمع نوآوری آسیا- اقیانوسیه 21 خرداد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید