جوهر نانو به یاری صنعت الکترونیک می آید

به گزارش سلامت و زیبایی، شرکت پی وی نانوسل با استفاده از مواد نانوبلوری اقدام به فراوری جوهر های رسانا می نماید که از آن ها می توان برای ساخت پیل های فتوولتائیک، بورد های مدارچاپی، حسگر، نمایشگر و آنتن استفاده کرد.

جوهر نانو به یاری صنعت الکترونیک می آید

به گزارش گروه فناوری سلامت و زیبایی، یکی از شرکت های فعال در حوزه فراوری جوهر نانو، به تازگی جوهری برای استفاده در صنعت الکترونیک ارائه نموده است که ضمن بهبود کیفیت کار، هزینه فراوری را کاهش داده و زمان انجام کار را کم می نماید.

پی وی نانوسل (PV Nano Cell) جوهر جدیدی برای استفاده در چاپ دیجیتال رسانا فراوری نموده است. این شرکت یکی از ارائه دهندگان رهیافت های چاپ دیجیتال رسانا بوده که جوهر های مختلفی را فراوری و به بازار عرضه نموده است. این شرکت به تازگی جوهر طلا برای چاپ آئروسل و چاپ جوهرافشان فراوری نموده است.

این جوهر جدید برای پاسخ گویی به احتیاج مشتریان فراوری شده که قرار است طیف وسیعی از کاربرد ها را پوشش دهد. این شرکت انتظار دارد که این جوهر برای استفاده در بخش فراوری بورد های مدار چاپی، اتصال دهنده ها، سوئیچ و رله ها به کار رود.

فناوری آبکاری طلا بسیار گران و پیچیده بوده و ضروری است روشی جایگزین برای آن ارائه گردد. این جوهر یک فناوری ساده بوده که می توان آن را به صورت انبوه به کار برد. این فناوری ضمن ارائه سطح جدیدی از انعطاف پذیری در طراحی و کاهش زمان، بهترین هزینه فراوری را تضمین می نماید. جوهر جدیدی که شرکت پی وی نانوسل فراوری نموده، خط فراوری جوهر های نقره، مس و جوهر های دی الکتریک را تکمیل می نماید.

فرناندو دولاوگا، مدیر اجرایی شرکت پی وی نانوسل، گفت: برای این که بتوان فراوری انبوه ادوات الکترونیکی را انجام داد ضروری است تا جوهر های جدیدی را فراوری کرد تا به چالش های موجود در بازار غلبه کند. از جمله این چالش ها می توان به کاهش خوردگی، ایجاد امکان لحیم کاری و اتصال سیم ها اشاره نمود. توانایی فراوری جوهر افشان یا آئروسل طلا، گامی عظیم برای شرکت ما محسوب می گردد. این محصول جدید با کارایی بالا و قابل اعتماد بوده و یک محصول رقابتی در بازار است. از آنجایی که طلا در تمامی دستگاه های الکترونیکی استفاده می گردد، این فناوری قابلیت استفاده در این صنعت را دارد. ما قصد داریم که این جوهر را به گونه ای بهینه سازی کنیم که از آن در چاپگر DemonJet استفاده گردد که با این کار، امکان چاپ با ده رنگ مختلف به صورت هم زمان فراهم می گردد.

شرکت پی وی نانوسل با استفاده از مواد نانوبلوری اقدام به فراوری جوهر های رسانا می نماید که از آن ها می توان برای ساخت پیل های فتوولتائیک، بورد های مدارچاپی، حسگر، نمایشگر و آنتن استفاده کرد. این شرکت که در سال 2009 تأسیس شده است، جوهر های رسانای خود را برای شرکت های مختلفی در سرتاسر دنیا فراوری می نماید. علاوه بر موفقیتی که این شرکت با جوهر های Sicrys در حال به دست آوردن است، محدوده کاملی از قطعات الکترونیکی سه بعدی چاپی، برد های مدار سه بعدی چاپی، RFID، حسگر ها و صفحات لمسی گوشی های تلفن هوشمند را فراوری می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جوهر نانو به یاری صنعت الکترونیک می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوهر نانو به یاری صنعت الکترونیک می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید