اخبار سیاسی

شروع واریز سود 600 هزار تومانی سهام عدالت از فردا

بر اساس اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی، واریز سود سهام عدالت از فردا شنبه 21 اسفند شروع می گردد.

18 اردیبهشت 1401

اُمیکرون، دانشگاه معروف نیوزلند را به آموزش مجازی برگرداند

شیوع سویه اُمیکرون کرونا سبب شد که یک دانشگاه معروف در نیوزلند هم روش آموزش خود را مجددا به حالت آموزش مجازی برگرداند.

15 اردیبهشت 1401

رییس سازمان بهزیستی به به وقت ایران می آید

تهران (پانا) - برنامه به وقت ایران امشب ساعت 21:45 روی آنتن شبکه آموزش می رود و با حضور 2 کارشناس حمایت دولت سیزدهم از آسیب دیدگان اجتماعی را آنالیز می نماید.

8 اردیبهشت 1401

بزرگ ترین شهر چوبی جهان، یادگار تاریخی اسرار آمیز

نام چین برای گردشگرانی که به این کشور علاقه دارند، علاوه بر دیوار بزرگ با یک نام دیگر همراه است: شهر ممنوعه. این شهر شامل منطقه ای وسیعی با دیوارهای قرمز رنگ و سقفهای دو جداره زردرنگ است که در دل مرکز این کشور واقع شده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

7 اردیبهشت 1401

مذاکرات وزارتخانه های ایران و چین برای اجرای توافق 25 ساله

به گزارش خبرنگاران، سیداحسان خاندوزی وزیر امور مالی و دارایی درباره اظهارات وزیر امور خارجه مبنی بر شروع توافق 25 ساله ایران و چین و انجام گفت وگوهای بین دستگاهی و وزارتخانه ای در راستای اجرای این توافق گفت: اجرایی شدن یک تفاهم بلند مدت 25 ساله مستلزم...

5 اردیبهشت 1401

آمریکا بزرگترین کشور مقروض به سازمان ملل است

دفتر نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل با اشاره به کارشکنی آمریکا، بعنوان میزبان این سازمان در فعالیت سایر کشورها در نیویورک، بیان نمود: ایالات متحده با بدهی حدود یک میلیارد دلار، همچنان بزرگترین کشور بدهکار به بودجه سازمان ملل است.

28 فروردین 1401

استفاده از ظرفیت اندیشکده ها برای امنیت غذایی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ظرفیت اندیشکده ها و مراکز فراوری علم برای دستیابی به امنیت و اقتدار غذایی استفاده می کنیم.

21 فروردین 1401

اعتراض کارگران میاناب در چند روز اخیر ، آیا کشت و صنعت میاناب به سرنوشت هفت تپه دچار شده؟

شرکت کشت و صنعت میاناب در همسایگی هفت تپه مشهور از مسائل خصوصی سازی بی نصیب نمانده است. به طوری که در چند روز اخیر شاهد اعتراضات کارگران و اهالی روستا های همجوار شرکت به این مسائل هستیم.

13 اسفند 1400

لغو مصوبه معین کف نرخی بلیت هواپیما

به گزارش خبرنگاران، میراکبر رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این مطلب بیان نمود: در روزهای اخیر انجمن شرکت های هواپیمایی با ابلاغ صورتجلسه ای به شرکت های هواپیمایی با معین کف نرخی، حداقل قیمت فروش بلیت در پروازهای داخلی را 600 هزار تومان...

9 اسفند 1400

عامل پیروزی سازمان انتخاب راهبردهای مناسب

به منظور به سازی عملکرد سازمان و در نتیجه کسب اثر بخشی بیشتر می توان از راهبرد های متعدد و متنوعی جهت اعمال تغییر لازم بهره جست. انتخاب راهبردهای مناسب تحول ، اساسی ترین ، عامل پیروزی یا شکست برنامه های تحول و تغییر به شمار می آید. در ادامه با خبرنگاران...

6 اسفند 1400

5000 میلیارد ریال تسهیلات در بخش تولید، اشتغال و کارآفرینی پرداخت می شود

خبرگزاری خبرنگاران- در آستانه آغاز دوازدهمین سال فعالیت بانک گردشگری، با امضای قراردادی بین این بانک و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در مجموع 5000 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان معرفی شده از سوی وزارت میراث فرهنگی پرداخت می شود.

28 بهمن 1400

سفر به ترکیه همچنان ممنوع است

اواخر هفته گذشته وقتی محنت دوغان ـ سرکنسول گر جمهوری ترکیه در مشهد ـ اظهار داشت که ایران ممنوعیت سفر به ترکیه را برداشته و گروه های توریستی به ترکیه می فرستد، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به سرعت به این خبر واکنش نشان داد و گفت که ممنوعیت اعزام تورهای...

26 بهمن 1400

غیبت سوال برانگیز شاه سعودی؛ ملک سلمان بیمار است؟

ایسنا نوشت: یک رسانه انگلیسی بیان کرد که غیبت ملک سلمان در نشست شورای همکاری خلیج فارس به شایعات درباره سلامتی و شرایط جسمانی او دامن زده است.

14 بهمن 1400

جنرال لوکس شاهین 3؛ اولین پرچم دار GLX با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی شد

شرکت GLX ساعاتی پیش از پرچم دار نو خود با نام جنرال لوکس شاهین 3 رونمایی کرد؛ پرچم داری با پشتیبانی از اینترنت 5G و قیمت بسیار مناسب.

11 بهمن 1400

سند باز زنده سازی محدوده های تاریخی ، فرهنگی برای نخستین بار اجرا می گردد

معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای سند باز زنده سازی محدوده های تاریخی و فرهنگی برای نسختین بار اطلاع داد.

11 بهمن 1400

تایید نخستین مورد واریانت اُمیکرون به روش توالی یابی

خبرگزاری خبرنگاران- رییس انستیتو پاستور ایران گفت: امروز نخستین مورد واریانت امیکرون به روش توالی یابی در این انستیتو تایید شده است.

5 بهمن 1400

فروزان: مایل به رشد و ارتقای روابط در زمینه های اقتصادی هستیم، مدیرعامل شستا: 10 میلیارد یورو پروژه در شستا تعریف شده است

نشست همکاری های اقتصادی میان دو کشور چین و ایران با حضور حامد فروزان مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی رستمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شو چی سونگ رئیس دفتر بازرگانی چین برگزار گشت.

4 بهمن 1400

تغییر عجیب عوارض خروج از کشور در بودجه

عوارض خروج از کشور برای سال 1401 به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

28 دی 1400

چین در حال برنده شدن در جنگ داده های بزرگ است

مت پوتینگر*؛ پرزیدنت جو بایدن در نشست اخیر خود با شی جین پینگ در تاریخ 15 نوامبر متعهد به رقابت ساده و سرراست با چین شد. با این وجود، پکن در حال شکست دادن ایالات متحده و متحدان آن کشور در یک حوزه مهم است: داده ها.

25 دی 1400

میرضیایف: مبادلات بازرگانی ازبکستان و قزاقستان تا 4 میلیارد دلار افزایش خواهد داشت

رئیس جمهور ازبکستان در ملاقات همتای قزاقی خود با اشاره به همکاری دو کشور در زمینه های مالی از افزایش حجم مبادلات دو کشور به 4 میلیارد دلار در سال آینده اطلاع داد.

19 دی 1400
تعداد: (257)