موسیقی

چگونه در دوران کرونا سفری امن با تور ترکیه داشته باشیم؟

با وجود پاندمی کرونا در سراسر دنیا، ترکیه با اجرای تهمیداتی با عنوان گردشگری امن زمینه را برای سفر ایمن گردشگران به این کشور فراهم نموده است.

25 فروردین 1401

مکان های گردشگری و جاذبه های باکو

آیا علاقه مند به سفر به باکو هستید؟ آیا علاقه مند هستید با مکان های دیدنی و جاذبه های باکو آشنا شوید؟ اگر با جاذبه های دیدنی باکو آشنا شوید، علاقه مند به سفر به این شهر زیبا در آذربایجان خواهید شد. پس با ما همراه باشید تا ابتدا به همراه هم، سفری مجازی به...

6 دی 1400

گربه میلیونی همسر خیلی جوان پیمان قاسم خانی در اتاق خواب !

خبرنگاران:ویدیویی که میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی از بازی کردن و ناز کردن گربه اش در تخت خواب منتشر نموده است.

7 آبان 1400

برترین و بدترین ورزش ها برای خانم های باردار

ورزش کردن در دوران بارداری نتایج شگفت انگیزی دارد. به طور نمونه، به تثبیت شرایط خلق و خو یاری نموده، خواب را بهبود می بخشد، دردها، مسائل و سختی های دوران بارداری را کاهش می دهد...

18 مهر 1400

15 روش برای مقابله با کسالت روحی

سعی کنید همان طور که با صمیمی ترین دوستان تان برخورد می کنید. با خودتان رفتار کنید. وقتی که دوستی یا کسی که به او علاقه دارید در شرایط روحی بدی به سر می برد و از شما یاری می خواهد بریا او چه می کنید؟ از او می خواهید نگران نباشد، استراحت کند و... زمانی که...

10 مهر 1400

تفاوت بین 5G و LTE چیست؟

خبرنگاران | سرویس تکنولوژی - در سال های اخیر ما شاهد یک رشد نمایی در میزان ترافیک رد و بدل شده در تلفن های همراه بوده ایم و ارتباطات سیار از یک فناوری خاص و ممتاز به یک ابزار روزمره برای همگان تبدیل شده است. امروزه بیش از 50 درصد ترافیک داده های تلفن همراه...

18 خرداد 1400

پاییر بی تکرار دانیال شهرتی منتشر شد

تهران (پانا)- آهنگساز جوان کشورمان در جدیدترین فعالیت خود آلبوم بی کلام پاییز بی تکرار را با شعار موسیقی برای ورزش و مدیتیشن روانه بازار موسیقی کرد.

20 اسفند 1399

برگزاری آزمون کارت صلاحیت تدریس تجسمی و موسیقی

تهران (پانا) - آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان رشته های هنرهای تجسمی و موسیقی برگزار می گردد.

23 بهمن 1399

آیا گوشی هوشمند می تواند مانند متر نواری، طول و عرض را اندازه گیری کند؟

در این مطلب به معرفی دو برنامه اندازه گیری ابعاد برای گوشی های اندروید و iOS می پردازیم تا ببینیم آیا این گجت ها می توانند جایگزین خوبی برای مترهای نواری باشند یا خیر.

15 شهریور 1399

خبرنگاران موسیقی مجازی، سهم هنرمندان ایذه در مهار کرونا

اهواز - خبرنگاران - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: برنامه شبانه موسیقی ایذه برای ترغیب مردم به ماندن در خانه به صورت مجازی و زنده به وسیله شبکه های اجتماعی پخش می گردد.

31 اردیبهشت 1399

برگزیدگان مسابقه تئاتر ایران تئاتر فجر اعلام شد

برگزیدگان بخشهای مختلف بروشور و پوستر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

14 فروردین 1399

مهمان نوازی و مردم داری برند مردم مهدی شهر است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان گفت: مهمان نوازی و مردم داری برند مردم مهدی شهر است.

9 دی 1398

انواع استایل پاییزی؛ رسمی و غیررسمی، برفی و بارانی

خبرنگاران: قطعا پاییز یکی از زیباترین فصل های سال است و پیش درآمدی برای ماه های سردتر سال. اکنون وقت آن رسیده که کم کم خرید لباس های گرم را آغاز کنیم.

27 آذر 1398

نخستین حضور ایران در نمایشگاه کتاب های عربی استانبول

پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتب عربی تحت عنوان کتاب ما را متحد می کند در تاریخ 28 سپتامبر 2019 (6 مهر 1398) با حضور بیش از 200 ناشر از 15 کشور از جمله ایران، ترکیه، مصر، لبنان، عربستان سعودی، قطر، سوریه و ... در استانبول آغاز شد.

11 آبان 1398

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در ابراهیم آباد اراک برگزار گردید

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و بازی های بومی محلی به مناسبت عید نوروز روز 14 فروردین 98 با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان استان مرکزی، هنرمندان، ورزشکاران مطرح کشوری و استانی در ابراهیم آباد اراک برگزار گردید.

13 مهر 1398

عبور از دروازه های تاریخ

فاطمه عسگری نیا - خبرنگار: پس از اینکه طرح پرسه در شهر شهرداری تهران با موضوع گردشگری رایگان در مناطق 22 گانه در نوروز 1398 با استقبال خوب مردم روبه رو شد،

8 مهر 1398

در سفر به آنتالیا چه کارهایی می توان انجام داد

کارهایی که در سفر به آنتالیا می توان انجام دادممکن است کمی گزافه گویی به نظر برسد، اما شکی نیست که آنتالیا چشم اندازهای بی نظیری دارد. مارینا با صخره های بزرگ و دیوارهای باستانی شهر احاطه شده است. ساحل همراه با کوه های توروس در پس آنتالیا و شهر قدیمی و...

2 مهر 1398

اختتامیه جشنواره فرهنگی خانه آقازاده ابرکوه برگزار گردید

مراسم اختتامیه هفته فرهنگی ابرکوه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و اقشار مختلف مردم ابرکوه در خانه آقازاده برگزار گردید.

30 شهریور 1398

جشنواره زمستان بیدار در هشتجین برگزار گردید

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: هفتمین جشنواره زمستان بیدار خلخال با عنوان استقبال از بهار به میزبانی شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم این شهرستان برگزار گردید.

27 شهریور 1398

استقبال مردمی از در دومین روز نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد

دومین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی یزد با استقبال خوب مردم، علاقه مندان و فعالان حوزه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های این استان همراه بود.

26 شهریور 1398
تعداد: (28)