بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

معرفی فرودگاه بین المللی بریزبن

آشنایی با فرودگاه بین المللی بریزبن | Brisbane Airportفرودگاهی که امروز برای شما مشخصات و اطلاعاتش را مورد آنالیز قرار خواهیم داد، فرودگاه بین المللی بریزبن (Brisbane Airport) در استرالیا است. این فرودگاه در ساحل شرقی استرالیا قرار گرفته است و در زمره پر رفت و آمدترین...

14 اردیبهشت 1401

بزرگ ترین شهر چوبی جهان، یادگار تاریخی اسرار آمیز

نام چین برای گردشگرانی که به این کشور علاقه دارند، علاوه بر دیوار بزرگ با یک نام دیگر همراه است: شهر ممنوعه. این شهر شامل منطقه ای وسیعی با دیوارهای قرمز رنگ و سقفهای دو جداره زردرنگ است که در دل مرکز این کشور واقع شده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

7 اردیبهشت 1401

چگونه در دوران کرونا سفری امن با تور ترکیه داشته باشیم؟

با وجود پاندمی کرونا در سراسر دنیا، ترکیه با اجرای تهمیداتی با عنوان گردشگری امن زمینه را برای سفر ایمن گردشگران به این کشور فراهم نموده است.

25 فروردین 1401

سارانسک در یک نگاه

شهر سارانسک مرکز جمهوری موردویا و از شهرهای مهم اقتصادی و بازرگانی فدراسیون روسیه محسوب می شود. جاذبه های گردشگری سارانسک عبارتند از کلیسای تاریخی سنت جان، کلیسای سه قدیس، موزه ارزیا و... که باید ببینید.

20 فروردین 1401

کد رهگیری مسکن رایگان است

به گزارش خبرنگاران، تعداد معاملات صورت گرفته مسکن در تهران کاهش یافته است. در تیر سال جاری 5.1 هزار معامله صورت گرفته که نسبت به خرداد افت 0.6 درصدی و نسبت به تیر پارسال کاهش 63.9 درصدی داشته است.

12 آبان 1400

نصب حسگر پایش هوا در صنایع گیلان

استاندار گیلان گفت: صنایع استان تا انتها سال فرصت دارند حسگر های پایش هوا نصب نمایند.

20 شهریور 1400

مسجد کبود یا فیروزه اسلام در تبریز، تصاویر

مسجد کبود (به ترکی آذربایجانی : گؤی مچید) یا مسجد جهانشاه از مسجدهای تاریخی تبریز مربوط به زمان حکم رانی قراقویونلوها در قرن نهم هجری است.

25 مرداد 1400

آغاز مطالعات تهیه ضوابط اختصاصی بافت تاریخی سه روستای کرمان

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از آغاز مطالعات تهیه ضوابط اختصاصی بافت تاریخی روستاهای باب زنگی راین، قاسم آباد رفسنجان و بهرامجرد بردسیر خبر داد.

5 مرداد 1400

خبرنگاران دمشق خواهان خروج نیروهای ترکیه و آمریکا از خاک سوریه شد

تهران - خبرنگاران- بسام صباغ نماینده دایم سوریه در سازمان ملل متحد در نشست مجازی شورای امنیت از ترکیه و آمریکا خواست تا از خاک سوریه خارج شوند.

5 اردیبهشت 1400

تبدیل مدرسه دارالفنون می تواند به هنرستان هنرهای سنتی

علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی در نشست گفت وگوی هفته در محل وزارت آموزش و پرورش که با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر این دستگاه برگزار گشت، گفت: یکی از موضوعاتی که از سال گذشته به منظور صیانت هرچه بهتر از آثار و ابنیه فرهنگی تاریخی به آن ورود پیدا کردیم،...

13 فروردین 1400

ضابطه مکان یابی و بازتخصیص فضاهای آموزشی کشور ابلاغ شد

تهران (پانا) - ضابطه مکان یابی و بازتخصیص فضاهای آموزشی کشور در چارچوب ماده 34 قانون احکام برنامه های توسعه کشور، توسط سازمان برنامه و بودجه منتشر شد.

3 اسفند 1399

خبرنگاران معاون وزیر: خدمات آموزش و پرورش در کرونا دیده شود

کرج - خبرنگاران - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: خدمات برجسته آموزش و پرورش در دوران کرونا به دلیل تلاش بی وقفه کارکنان آن به ویژه معلمان دیده شود.

23 آذر 1399

الکاظمی و بن سلمان در ملاقات با یکدیگر به توافق 9 بندی دست یافتند

فارس نوشت: نخست وزیر عراق و ولی عهد عربستان سعودی پس از ملاقات با یکدیگر بیانیه ای مشترک صادر کردند که در آن توافق 9 بندی میان دو کشور تشریح شده است.

19 آذر 1399

اداره امور کنسولی دانشجویان بین المللی دانشگاه های اصفهان افتتاح شد ، بهره برداری از کتابخانه دانشکده زبان های خارجی

اداره امور کنسولی دانشجویان بین المللی دانشگا ه های استان اصفهان و کتابخانه دانشکده زبان های خارجی در دانشگاه اصفهان افتتاح شد.

15 آذر 1399

دکتر موسی زاده بهترین جراح پستان در تهران

رپرتاژ آگهی - دکتر موسی زاده بهترین جراح پستان در تهران در زمینه بیماری های پستان و سرطان پستان دارای بورد تخصصی بوده و عمل بازسازی پستان، جراحی بالا کشیدن سینه و غیره را با جدیدترین متدهای روز جهان، انجام می دهند. با مراجعه به بهترین جراح پستان در تهران...

15 آبان 1399

خبرنگاران ایجاد پایانه تخصصی برای توسعه صادرات فرش دستباف

تهران- خبرنگاران- رییس مرکز ملی فرش ایران از برنامه ریزی برای ایجاد پایانه تخصصی صادراتی و همچنین مرکز ملی فرش در بعضی کشورها، برای توسعه صادرات هنر و صنعت فرش دستباف ایرانی اطلاع داد.

3 آبان 1399

یک اقامتگاه بوم گردی در پاسارگاد به بهره برداری رسید

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان فارس از صدور پروانه بهره برداری صد و چهل و یکمین اقامتگاه بوم گردی واقع در پاسارگاد خبر داد.

27 شهریور 1399

عراق اطلاعات جدیدی از طرح ها و نقشه های سرکرده داعش ارائه کرد

گروه اطلاعاتی الصقور (عقاب ها) و اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم وزارت کشور عراق از تلاش سازمان تروریستی داعش برای بازسازی خود در برخی کشورها و استان های عراق خبر داد.

25 شهریور 1399

روستای چهچهه کلات،بزرگترین قطب تولید پسته، عکس

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1395 جمعیت این روستا 415 نفر (در 119 خانوار) بوده است. مردم این روستا به زبان فارسی صحبت می کنند. شغل اصلی روستاییان، کشاورزی و دامپروری است.

9 مرداد 1399

کاهش آسیب پذیری زیرساخت های شهری با افزایش تاب آوری

وقوع فجایع طبیعی طی سالیان اخیر در کشور توجه افکار عمومی را به راهبردهای اساسی برای مقابله با فاجعه در کلانشهر تهران جلب نموده است...

4 اردیبهشت 1399
تعداد: (23)