دکتر موسی زاده بهترین جراح پستان در تهران

به گزارش سلامت و زیبایی، رپرتاژ آگهی - دکتر موسی زاده بهترین جراح پستان در تهران در زمینه بیماری های پستان و سرطان پستان دارای بورد تخصصی بوده و عمل بازسازی پستان، جراحی بالا کشیدن سینه و غیره را با جدیدترین متدهای روز جهان، انجام می دهند. با مراجعه به بهترین جراح پستان در تهران می توانید نسبت به تشخیص به موقع بیماری های پستان اقدامات لازم را انجام داده و بهترین اعمال جراحی ترمیمی را به انجام برسانید.

دکتر موسی زاده بهترین جراح پستان در تهران

دکتر فرهاد موسی زاده

اعمال جراحی مربوط به بیماری های پستان شامل پروتژ پستان، ماموپلاستی، ماستوپکسی، ماستکتومی، درمان سرطان پستان، آنکوپلاستی، عمل بازسازی پستان و … می گردد. دکتر فرهاد موسی زاده جراح و متخصص پستان با 15 سال سابقه جراحی تخصصی پستان و همکاری موثر با برترین اساتید این حوزه در زمینه جراحی سینه و روش های ترمیمی آن فعالیت می نماید.

کلینیک مجازی جراحی پستان، دکتر فرهاد موسی زاده

در کلینیک مجازی جراح پستان، دکتر فرهاد موسی زاده نسبت به سرطان پستان و مسائل مربوط به آن آگاهی رسانی جدی صورت می گیرد. علائم سرطان پستان در زن ها و آقایان به صورت جداگانه در این کلینیک مجازی به تشریح ذکر شده و روش ها و اقدامات تشخیصی لازم با مشاهده کمترین علائم، توصیه شده است.

انکوپلاستی به عنوان یک روش جراحی زیبایی و ترمیمی در درمان سرطان پستان شناخته می گردد که در کلینیک مجازی جراح پستان، دکتر فرهاد موسی زاده به تفصیل به آن پرداخته شده است. انکوپلاستی یکی از جدیدترین متدهای جراحی سرطان پستان محسوب می گردد که به یاری آن می توان در حین برداشتن تومور سرطانی پستان، نسبت به انجام جراحی ترمیمی و زیبایی آن نیز اقدام کرد. به این ترتیب بیمار پس از جراحی پستان ناشی از سرطان، دیگر آلام روحی از دست دادن یک پستان یا هر دوی آن ها و حتی بخشی از بافت آن را تجربه نخواهد کرد. به این شکل شرایط روحی بیمار به مراتب بهتر شده و این یاری می نماید که خیلی زودتر به زندگی طبیعی بازگشته و بهبودی خود را به دست بیاورد.

در این کلینیک مجازی یاد می گیریم که متاستاز سرطان پستان چیست و عوامل ریسک آن کدامند؟ چطور امکان سرایت این نوع سرطان به سایر اندام ها وجود دارد و در صورت رخ دادن متاستاز، غالبا کدام اندام ها درگیر می شوند.

خودآزمایی پستان از طریق شخص یکی از روش های اولیه و ابتدایی در تشخیص سرطان پستان محسوب می گردد که در بسیاری مواقع انجام آن باعث شده تا افراد به موقع نسبت به وجود بافت سرطانی در پستان آگاهی یافته و اقدامات درمانی به موقع و سریع در مورد آن ها به انجام برسد. در وبلاگ دکتر فرهاد موسی زاده، روش های خودآزمایی پستان به تفصیل توضیح داده شده و شما می توانید با دنبال کردن این مطلب، به راحتی در منزل و به صورت ماهیانه نسبت به انجام این روش تشخیصی اقدام نموده و از سلامت خود مطمئن شوید. گفتنی است که در صورت مشاهده کمترین علائم و غیرعادی بودن بافت پستان ها، باید بلافاصله به پزشک متخصص جراح پستان، مراجعه داشته باشید.

آمار حاکی از آن است که مراجعه به موقع و تشخیص زودهنگام بیماری، می تواند به درمان آن یاری زیادی کند.

فیبروآدنوم پستان، ترشحات پستان در بانوان، استیج و گرید در سرطان پستان و روش های تشخیص سرطان پستان از موارد دیگری است که در کلینیک مجازی دکتر فرهاد موسی زاده دنبال می گردد.

سرطان پستان دارای 4 مرحله یا استیج است که از پایین به بالا، شدت بیماری و میزان درگیری اندام را نشان می دهد. با شناخت این استیج ها می توانید ضرورت تشخیص به موقع بیماری و نیز مراحل درمانی آن را بیشتر متوجه شوید.

عمل جراحی کوچک کردن پستان، بالا کشیدن سینه بدون جراحی، ماستکتومی، بازسازی پستان و … همگی جزء روش های جراحی و درمانی پزشک و متخصص جراحی پستان است که توضیحات مبسوط در مورد آن ها در کلینیک مجازی دکتر فرهاد موسی زاده جای دارد.

کلام آخر

عمل بازسازی پستان یکی از روش های جراحی بسیار حساس و نیازمند مهارت و تجربه زیاد پزشک است. این عمل بازسازی و زیبایی، به طور مستقیم به تجربه پزشک وابستگی داشته و ضروری است که حتما آن را به دست یک متخصص و بهترین جراح پستان در تهران بسپارید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "دکتر موسی زاده بهترین جراح پستان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر موسی زاده بهترین جراح پستان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید