ماجرای رفتن تابلوی پرویز کلانتری به دفتر وزیر ارشاد

به گزارش سلامت و زیبایی، در ملاقات علی مرادخانی از پرویز کلانتری که به همراه کاظمی مشاور مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، وی ضمن آرزوی بهبودی برای این نقاش پیشکسوت گفت: پرویز کلانتری نقاش خاطره هاست و با نقاشی هایی که از خود به جا گذاشته، در ذهن و یاد مردم حک شده است.

ماجرای رفتن تابلوی پرویز کلانتری به دفتر وزیر ارشاد

مرادخانی با اشاره به تابلوی این هنرمند که در دفتر معاونت امور هنری قرار داشت، گفت: این اثر ارزشمند را برای جناب وزیر فرستادم. او بسیار راضی و خرسند شد و در حال حاضر در دفتر وزیر ارشاد نصب شده است.

در این ملاقات فرح یوسفی و نگار کلانتری، همسر و دختر پرویز کلانتری، توضیحاتی را درباره فرایند بهبود این هنرمند ارایه دادند.

پرویز کلانتری، هنرمند نقاش، نویسنده و روزنامه نگار، شامگاه سه شنبه 18 آذرماه به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و اکنون در منزلش فرایند بهبودی را طی می نماید.

این هنرمند متولد 1310 در زنجان و دانش آموخته دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. مدیریت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، شرکت در نمایشگاه های گروهی و انفرادی متعدد در داخل و خارج از ایران و انتشار چندین مجموعه داستان بخشی از فعالیت های کلانتری است. همچنین یکی از آثارش در فهرست تمبرهای ویژه سازمان ملل به چاپ رسیده و تابلوی مشهور شهر ایرانی او در مقر سازمان ملل در نایروبی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ماجرای رفتن تابلوی پرویز کلانتری به دفتر وزیر ارشاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای رفتن تابلوی پرویز کلانتری به دفتر وزیر ارشاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید