تسویه حساب دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور به صورت غیرحضوری انجام می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در اطلاعیه ای شیوه تسویه حساب دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به صورت غیرحضوری را تشریح کرد.

تسویه حساب دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور به صورت غیرحضوری انجام می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه سلامت و زیبایی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در اطلاعیه ای اعلام نمود: با توجه به استمرار شرایط خاص پیش آمده در کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا که موجب اختلال در امور جاری فارغ التحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری شده است، به اطلاع آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که قصد انجام امور تسویه حساب خود را دارند، می رساند حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تمهیداتی را برای مساعدت و انجام این امور بدون احتیاج به حضور دانشجویان فراهم نموده است.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی که متقاضی تسویه حساب هستند، می بایست طی ارسال یک ایمیل به نشانی [email protected] تقاضای تسویه حساب خود را به تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • آزمون جامع و آزمون های ارشد و دکتری با تاخیر برگزار می گردد

    آخرین مهلت دفاع سرانجام نامه های دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان 31 اردیبهشت است

پس از دریافت فرم تسویه حساب به وسیله ایمیل تحصیلات تکمیلی دانشگاه، متقاضیان می بایست تصویری با کیفیت بالا (از دستگاه اسکنر یا نرم افزار موبایلی CamScanner استفاده گردد) از هر دو طرف فرم تسویه حساب که در بخش انتهایی آن معینات کامل خود را درج نموده و آن را امضا نموده اند تهیه نموده و به وسیله ایمیل [email protected] به آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند. درج یک شماره تلفن همراه فعال برای تماس احتاقتصادی کارشناس تحصیلات تکمیلی با ایشان ضروری است.

ضروری است، دانشجویان بدهی های اقتصادی خود را با دوایر مختلف آموزشی، دانشجویی و کتابخانه به صورت الکترونیکی قبل از ارسال فرم تسویه حساب، پرداخت نمایند.

دانشجویان، فایل سرانجام نامه خود را برای اساتید راهنما و مشاور و همچنین داور ها ارسال نمایند و تائید آن ها را در مورد انجام اصلاحات لازم اخذ نمایند. در این خصوص اساتید مشاور و داور ها تائید خود را به استاد راهنما ارائه می نمایند.

دانشجویان فایل های Word و PDF سرانجام نامه را که از لحاظ محتوایی به تائید اساتید رسیده است به ایمیل کتابخانه به آدرس [email protected] یا [email protected] جهت آنالیز مطابقت با قالب مصوب کتابخانه ارسال نمایند. سپس دانشجویان پس از دریافت ایمیل تاییدیه که توسط کارشناس کتابخانه ارسال می گردد، CD سرانجام نامه و نسخ صحافی شده سرانجام نامه را به تعداد لازم (جهت اساتید راهنما، اساتید مشاور و کتابخانه) تهیه نموده و به وسیله پست پیشتاز به آدرس: دزفول، روبروی پایگاه چهارم شکاری، دانشگاه صنعتی جندی شاپور-دزفول-معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی-صندوق پستی: 334-64615 ارسال نمایند.

تحویل کارت دانشجویی و کتب امانتی از کتابخانه جزء ضروریات فرآیند تسویه حساب هستند. ضروری است دانشجویان این اقلام را به همراه اقلام گفته شده به صورت یکجا به وسیله پست پیشتاز به آدرس گفته شده در بند 4 ارسال نمایند. جهت تسریع فرآیند، عبارت تسویه حساب غیر حضوری دانشجویان به صورت معین روی بسته قید گردد.

آن دسته از دانشجویانی که دارای مقاله مستخرج از سرانجام نامه هستند، تمام مقالات خود را جهت استاد راهنمای خود ارسال نمایند.

دانشجویان ضروری است فرم تائید اصلاحات سرانجام نامه و فرم شماره فرم تائید تحویل نسخ سرانجام نامه را از سایت دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اخذ و پرینت نموده و پس از پرکردن بخش مربوط به دانشجو، فرم های مذکور را با ذکر تاریخ، امضا نموده و سپس هر 2 فرم را جهت استاد راهنما با کیفیت بالا (از دستگاه اسکنر یا نرم افزار موبایلی CamScanner استفاده گردد) ارسال نمایند.

دانشجویان در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند تسویه حساب، با کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه تماس حاصل نمایند. شایان ذکر است تسویه حساب دانشجویان بدون حضور ایشان به صورت داخلی انجام خواهد شد و در اسرع وقت نتیجه تسویه حساب به صورت تلفنی به ایشان اطلاع داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تسویه حساب دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور به صورت غیرحضوری انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسویه حساب دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور به صورت غیرحضوری انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید