بازرسی از 900 واحد صنفی، تولیدی و صنعتی استان در دوران کرونا

به گزارش سلامت و زیبایی، خبرنگاران/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: بازرسی از اصناف در دوران کرونا لازم است و از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، حدود 900 هزار واحد صنفی، تولیدی و صنعتی استان بازرسی شده است.

بازرسی از 900 واحد صنفی، تولیدی و صنعتی استان در دوران کرونا

حجت الله غلامی در نشست کمیسیون ماده پنج استان در فرمانداری کاشان با بیان این که 30 هزار مورد از بازرسی های اصناف به صدور اخطار منجر شده است و 40 هزار واحد نیز اخطار کتبی گرفته اند، گفت: شدت بازرسی ها در همه شهرهای استان به ویژه کاشان، آران و بیدگل، نجف آباد، شهرضا و سایر نقاطی که شرایط حاد دارند، به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد نمود. بازرسی از اصناف در دوران کرونا لازم است و از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، حدود 900 هزار واحد صنفی، تولیدی و صنعتی استان بازرسی شده است.

وی از اجرایی شدن نزدیک به 95 درصد از مصوبه های ستاد مقابله با کرونا در استان اطلاع داد و گفت: 37 نشست ستاد مقابله با کرونا تا به امروز در استان برگزار شده که در مجموع، 425 مصوبه تصویب و ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، گفت: در 15 روز گذشته، میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضعیف شده و به نزدیک 60 درصد رسیده است که به طور قطع شرایط خوبی برای استان نیست و همه مردم باید مسائل بهداشتی را به طور کامل رعایت نمایند.

به گزارش سلامت و زیبایی و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا قرار شد کارشناسان بهداشت و درمان و بازرسان ویژه استانداری، همه اصناف، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی را بازرسی نمایند.

غلامی همچنین در نشست با مسئولان شهری در مشهد اردهال کاشان با اشاره به طرح تفصیلی شهر کاشان که با حریم تاریخی تداخل پیدا نموده است، گفت: مقرر شد هفته آینده این موضوع در نشستی با حضور مسئولان وزارتخانه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و راه و شهرسازی در تهران آنالیز گردد.

وی با بیان اینکه تغییر کاربری چند خانه تاریخی و تبدیل آن ها به اقامتگاه گردشگری، سایت 24 هکتاری گردشگری، ارتفاعات بلوار صنعت و ساخت پارکینگ 20 هکتاری الاهیه از دیگر موضوع های مطرح شده در این نشست بود، در مورد طرح توانبخشی آران و بیدگل که مشکل آن تداخل با حریم کاشان و محدوده شهرک امیرکبیر است، گفت: با توجه به پیشنهاد شهرداری و موافقت شرکت شهرک ها، این موضوع در شورای برنامه ریزی استان رفع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازرسی از 900 واحد صنفی، تولیدی و صنعتی استان در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی از 900 واحد صنفی، تولیدی و صنعتی استان در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید