کرونا، واشنگتن در حال رصد جابجایی های میلیون ها آمریکایی است

به گزارش سلامت و زیبایی، یک روزنامه آمریکایی گزارش داده که مقامات آمریکایی با روش های شبیه به تعقیب اطلاعاتی در حال تحلیل داده های مربوط به جابجایی میلیون ها آمریکایی هستند.

کرونا، واشنگتن در حال رصد جابجایی های میلیون ها آمریکایی است

به گزارش گروه بین الملل سلامت و زیبایی، روسیا الیوم به نقل از روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشت که دولت فدرال آمریکا در همکاری با مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها و همچنین مقامات محلی به روشی که شبیه به تعقیب اطلاعاتی است، در حال تحلیل داده های مربوط به جابجایی میلیون ها آمریکایی است. این اقدام به وسیله ردیابی محل تلفن های هوشمند شهروندان آمریکایی صورت می پذیرد.

بنابراین گزارش، این اطلاعات توسط تبلیغ نمایندگانی که تبلیغاتشان را در اینترنت و برنامه های گوشی های تلفن همراه ارائه می نمایند، در اختیار مقامات آمریکایی قرار می گیرد.

این روزنامه آمریکایی می گوید این اطلاعات تنها در مورد محل حضور شهروندان آمریکایی است و اطلاعات شخصی آنها محرمانه باقی می ماند.

همچنین اطلاعات محل حضور کارکنان دولتی نیز در حداقل 500 شهر آمریکا جمع آوری می گردد.

بنابر ادعای وال استریت ژورنال، اطلاعات مزبور برای معین کردن الگوی جابجایی آمریکایی ها در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا تحلیل می شوند تا در زمان مناسب اقدامات لازم صورت پذیرد.

آمریکا بیشترین آمار ابتلا به کرونا را در دنیا دارد و بیش از 2400 نفر در این کشور در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کرونا، واشنگتن در حال رصد جابجایی های میلیون ها آمریکایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، واشنگتن در حال رصد جابجایی های میلیون ها آمریکایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید