پرسپولیس انتخاب می نماید: مایگا باتجربه یا اندرسون جوان؟

به گزارش سلامت و زیبایی، در آخرین مصاحبه گابریل کالدرون وقتی از او درباره جذب مهاجم پرسیدند، گفت مهاجمان مدنظرش همان دو گزینه ای هستند که در مصاحبه قبلی به آنها اشاره نموده بود. یک مهاجم برزیلی و یک آفریقایی. این را هم دوباره یادآوری کرد که هیچ نام دیگری را جز آنها تأیید نخواهد کرد. دو بازیکن مدنظر سرمربی پرسپولیس، مادیبو مایگا (اقتصادی) و اندرسون لوپز (برزیل) هستند و کالدرون گفته که امیدوار است یکی از آنها امروز به تیمش ملحق گردد. از این دو مهاجم، قرار است یک نفر پیراهن پرسپولیس را بپوشد اما گزینه بهتر کدام است؟ مادیبو مایگا 31 ساله با 185 سانتیمتر قد یا اندرسون خوزه لوپز دسوزا که 25 ساله است و بلندی قامتش 181 سانتیمتر؟

پرسپولیس انتخاب می نماید: مایگا باتجربه یا اندرسون جوان؟

مایگا در دوران اوج خود در اروپا و لیگ های انگلیس و فرانسه بازی نموده اما پای اندرسون هنوز به اروپا نرسیده است. مهاجم اقتصادیایی در تیم های وستهم، سوشو و متز عضو بوده اما معروف ترین تیم هایی که اندرسون برایشان بازی نموده، آتلتیکو پارانائنسه، سانفرسه هیروشیما و اف سی سئول هستند که البته حضورش در هر سه تیم قرضی بوده و زیاد برای آنها بازی ننموده.

مادیبو از سال 2015 با نزول کیفیت بازی اش به آسیا آمده و بعد از حضور در النصر عربستان، در تیم های کوچکی مثل الاتحاد کلبا و عجمان امارات بازی نموده است. او زمستان سال گذشته به تیم بوریرام تایلند پیوست و البته در این تیم هم خیلی کم بازی کرد. از طرفی اندرسون در تیم آوال برزیل مطرح شد. تیمی که بیشتر در سری ب فوتبال این کشور حضور داشته. هر چند نه در این تیم نه در تیم تومبنس که باشگاه کم نام و نشان دیگری در برزیل به حساب می آید، بازی نکرد تا به صورت قرضی راهی آسیا گردد. اندرسون 5 بار به صورت قرضی راهی تیم های دیگر شده است. این بازیکن برزیلی از سال 2016 به آسیا آمده و آخرین تیمش هوکایدو کونسادول ساپورو ژاپن است که فصل قبل در جی لیگ چهارم شد. زمستان سال گذشته بود که اندرسون به این تیم پیوست و البته این بار بازیکن قرضی نبود.

مادیبو مایگا بعد از حضورش در سوشو که سال 2012 بوده در زمینه گلزنی افت داشته و آمار گلزنی اش جالب نبوده است. او در عجمان و الاتحاد بد گل نزد و در بوریرام طی سه بازی تنها یک گل به ثمر رساند. البته اندرسون هم به لحاظ گلزنی آمار جالبی نداشته چرا که در بیشتر تیم هایش کم بازی نموده است. هر چند او در ژاپن بد گل نزده و جدا از آمار نسبتا قابل قبولش در سانفرسه هیروشیما، در آخرین تیم خود هم طی 15 بازی 9 گل به ثمر رسانده است. نکته دیگر اینکه مادیبو مایگا از سال 2007 عضو تیم ملی اقتصادی بوده، در 59 بازی ملی 13 گل زده است و اخیرا بازوبند کاپیتانی کشورش را هم به بازو بسته است. این در حالی است که اندرسون لوپز حتی در هیچکدام از تیم های ملی رده پایه برزیل حضور نداشته که البته با توجه به تعدد بازیکنان باکیفیت در این کشور، چنین اتفاقی آنقدرها هم عجیب و غیرمعمول نیست.

منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس انتخاب می نماید: مایگا باتجربه یا اندرسون جوان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس انتخاب می نماید: مایگا باتجربه یا اندرسون جوان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید