نصب تابلوهای زمان بندی خطوط در برخی از خطوط اتوبوسرانی اصفهان

به گزارش سلامت و زیبایی، قدرت افتخاری ظهر یکشنبه در نشست خبری با عنوان ستاد مهر سال تحصیلی 98_ 97 گفت: ناوگان اتوبوسرانی از ابتدای مهر با یک هزار و 300 دستگاه اتوبوس در اختیار شهروندان است و شرکت اتوبوسرانی روزانه به 650 هزار مسافر در شهر خدمت می نماید.

نصب تابلوهای زمان بندی خطوط در برخی از خطوط اتوبوسرانی اصفهان

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه منتهی به اردیبهشت 97 افزایش یک درصدی مسافران را شاهد بوده ایم، گفت: در سامانه تند رو با افزایش 35 درصدی مسافران روبرو گردیده ایم و در همین راستا افزایش 200 کیلومتریخطوط اتوبوسرانی را به منظور خدمت رسانی به جمعیت 200 هزار نفری در برنامه داریم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان اصفهان ادامه داد: ارتباط خطوط اتوبوسرانی با سیستم قطارشهری با هدف یکپارچه سازی سیستم حمل ونقل انجام می گردد و امید واریم با همکاری آموزش و پرورش از ابتدای مهر دو کریدور ویژه دانش آموزی داشته باشیم که در ساعات افزایش احتیاج به حمل و نقل، در اختیار دانش آموزان باشند.

وی از دو طرح جدید در سازمان اتوبوسرانی اطلاع داد و گفت: برای اولین بار تابلوهای زمان بندی خطوط در برخی از خطوط اتوبوسرانی مهم نصب خواهد شد، همچنین لباس فرم راهوران مجهز به سیستم آشکاری سازی گردیده است که برای اولین بار در کشور توسط اتوبوسرانی اصفهان اجرا شد.

افتخاری با اشاره به اینکه کمتر از یک چهارم هزینه سفر درون شهری از مسافر دریافت می گردد، بیان داشت: یک هزار و 100 اتوبوس در شیفت کاری درون شهر فعالیت می نمایند و در اولین فرصت به مسائل مختلف در زمینه تخلفات رانندگان رسیدگی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نصب تابلوهای زمان بندی خطوط در برخی از خطوط اتوبوسرانی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تابلوهای زمان بندی خطوط در برخی از خطوط اتوبوسرانی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید