خبرنگاران معاون وزیر: خدمات آموزش و پرورش در کرونا دیده شود

به گزارش سلامت و زیبایی، کرج - خبرنگاران - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: خدمات برجسته آموزش و پرورش در دوران کرونا به دلیل تلاش بی وقفه کارکنان آن به ویژه معلمان دیده شود.

خبرنگاران معاون وزیر: خدمات آموزش و پرورش در کرونا دیده شود

علیرضا کمرئی روز سه شنبه درجمع فرهنگیان البرزاظهارداشت: طی 9 ماه گذشته درکنار دغدغه هایی که وجود داشت، خدمات بی نظیری از سوی مدیران و معلمان با تولید کیفی محتوای درسی اجرا شده است.

وی گفت: درس هایی که از سوی صدا و سیما برای دانش آموزان درپایه های تحصیلی مختلف پخش می شود، حاصل تلاش و همت معلمان مسئولیت پذیر دراستان های مختلف از جمله تهران و البرز است.

کمرئی با اشاره به اینکه برنامه ریزی در حوزه آموزش دراین شرایط کرونایی بسیارسخت شده است، اضافه کرد: دراین شرایط نباید از کبفیت فرآیند آموزش و همچنین مهارت کارگاهی غافل شویم.

وی شرح داد: نگاه های عمومی باید نسبت به فعالیت های حوزه آموزش و پرورش تغییر پیدا کند زیرا دراین شرایط ناپایدار همه تلاش می کنند تا دانش آموزان از آموزش کیفی در بستر شبکه شاد و قاب صدا و سیما بهره مند شوند.

کمرئی در ادامه شرایط هنرستان های کشور پرداخت و یادآورشد: مجهز شدن هنرستان ها به تجهیزات و نیروی انسانی متخصص ، به روز شدن دانش مهارتی و فنی ، نوسازی رشته ها و استاندارد سازی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه کرد.

وی مطرح نمود: طی 9 سال گذشته پنج میلیارد تومان برای تجهیزات هنرستان ها اختصاص پیدا کرد درحالی که طی 6 ماه گذشته با رایزنی وزیرآموزش و پرورش 130 میلیارد تومان به تجهیز هنرستان ها تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: دراعتبارات امسال نیز400 میلیارد تومان برای هنرستان ها پیش بینی شده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یک هزارو 300 هنرستان کشور توانایی تولید ماسک را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.

کمرئی تاکید کرد: قابلیت هنرستان ها دراستان ها با توجه به نقش مهم آن درتربیت نیروی مهارتی که می تواند جوابگوی بخشی از نیاز بازار کارباشد، مورد توجه و حمایت قرارگیرد زیرا سالانه 300 هزار نفرمهارت دیده از هنرستان های کشور فارغ التحصیل می شوند.

دراین آیین از مجلد آثار همراه با تولید هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان البرز رونمایی و از مرکز تربیت مربی کرج بازدید شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون وزیر: خدمات آموزش و پرورش در کرونا دیده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر: خدمات آموزش و پرورش در کرونا دیده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید