برگزاری هفته نکوداشت شاهین شهر، یادنامه شهدای شهر رونمایی می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، روح الله شاه رجبیان شامگاه سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر برگزار گردید با بیان اینکه مدیریت شهری شاهین شهر عنوان این شهر را از شهر زیبا به شهر دانش و خلاقیت تغییر داده اند، گفت: از آنجایی که شاهین شهر با 160 نفر هزار جمعیت دارای 34 مدال آور جهانی، 12 نخبه و 132 استعداد برتر است این عنوان برای این شهر انتخاب شده است.

برگزاری هفته نکوداشت شاهین شهر، یادنامه شهدای شهر رونمایی می گردد

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون 40 فعال فرهنگی و علمی در شاهین شهر افتخار کسب نموده اند، ابراز داشت: از این رو در شهرداری شاهین شهر با مشارکت بخش خصوصی یک هزار میلیارد تومان پروژه فرهنگی و علمی به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری شاهین شهر در ادامه با اشاره به برگزاری هفته نکوداشت شاهین شهر در بهمن ماه امسال گفت: اختتامیه این هفته مصادف با شروع دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بیش از 21 عنوان برنامه برای هفته نکوداشت شاهین شهر در دستور کار قرار گرفته است، اضافه نمود: برگزاری همایش نخبگان با حضور مسئولان ملی و استانی، برگزاری مسابقات کاراته کشوری، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و برگزاری بازارچه صنایع دستی بانوان در شاهین شهر از برنامه های این هفته است.

شاه رجبیان در ادامه رونمایی و انتشار یادنامه شهیدان شاهین شهر و رونمایی از کتاب شعر بچه ها شاهین شهری را نیز از دیگر برنامه های هفته نکوداشت شاهین شهر اعلام نمود و ابراز داشت: برگزاری همایش ولایت فقیه نیز آخرین عنوان برنامه هفته نکوداشت شاهین شهر است.

وی با تاکید بر اینکه تمام برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته نکوداشت شاهین شهر به تایید شورای فرهنگ عمومی استان رسیده است، ادامه داد: برای برگزاری این برنامه ها 200 میلیون تومان بودجه برآورد شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری شاهین شهر همچنین به تعریف 64 پروژه برای سرمایه گذاری در شهر شاهین شهر اشاره نمود و اضافه نمود: این پروژه ها در قالب پروژه های حمل و نقلی، خدماتی، تجاری، آموزشی و بهداشتی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شاهین شهر در حال حاضر به دلیل نداشتن المان های مناسب جاذبه گردشگری ندارد، ادامه داد: بر این اساس سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای این امر در دستور کار قرار گرفته است.

شاه رجبیان در ادامه با اشاره به اینکه زمان هفته نکوداشت شاهین شهر هر ساله تغییر می نماید، افزود: این زمان خارج از ایام مذهبی و ملی انتخاب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری هفته نکوداشت شاهین شهر، یادنامه شهدای شهر رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هفته نکوداشت شاهین شهر، یادنامه شهدای شهر رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید