امیدواری عجیب پپ به ماندن ستاره مورد نظر بارسا

به گزارش سلامت و زیبایی، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد رائول گارسیا در این تیم ماندگار گردد.

امیدواری عجیب پپ به ماندن ستاره مورد نظر بارسا

به گزارش گروه ورزشی سلامت و زیبایی، از مدت ها قبل بحث جدایی اریک گارسیا از منچستر سیتی و انتقال او به بارسلونا به گوش رسیده است؛ حتی چندی پیش این موضوع به تایید پپ گواردیولا نیز رسید و طی روزهای گذشته هم منابع مختلف گزارش دادند که تمام توافقات لازم برای حضور مدافع اسپانیایی در نوکمپ شکل گرفته و گارسیا به زودی قرارداد خود را با بلوگرانا امضا خواهد نمود.

با وجود تمام اخبار پیرامون توافق اریک گارسیا و بارسلونا، پپ گواردیولا ابراز امیدواری نموده که این ستاره اسپانیایی حداقل تا سرانجام فصل در منچسترسیتی باقی بماند. او در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کریستال پالاس در این باره گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد اما شاید بارسلونا در این باره بیشتر از من بداند. من نمی دانم. نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. با این حال هر چیزی ممکن است.

پپ گواردیولا همچنین درباره ملاقات یکشنبه شب تیمش مقابل کریستال پالاس نیز گفت: همه باشگاه ها در این فصل بیش از هر زمان دیگری فرایند صعودی داشته اند. هر تیم سه یا چهار نتیجه خوب به دست می آورد و بعد یک، دو یا سه نتیجه بد. کریستال پالاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. نمی دانم که آنها چه تغییراتی در مقابل ما خواهند داشت. خودشان این موضوع را می دانند اما من نه.

ما دیدیم که آنها در مقابل آرسنال که از خط حمله خوبی برخوردار است چگونه بازی را کنترل کردند. ما با بازیکنان صحبت نموده و آنها را متقاعد نموده ایم که اگر عملکرد خوبی داشته باشند می توانیم کریستال پالاس را در خانه شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امیدواری عجیب پپ به ماندن ستاره مورد نظر بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری عجیب پپ به ماندن ستاره مورد نظر بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید