گلباران تیم تورس در روز خداحافظی اش با دنیای فوتبال

به گزارش سلامت و زیبایی، مهاجم اسپانیایی در آخرین بازی اش شکست سنگینی را با ساگون توسو برابر ویسل کوبه تجربه کرد.

گلباران تیم تورس در روز خداحافظی اش با دنیای فوتبال

به گزارش سلامت و زیبایی، فرناندو تورس عصر امروز (آدینه) برای آخرین بار به میدان رفت. مهاجم اسپانیایی با پیراهن ساگان توسو برابر ویسل کوبه ای نهاده شد که در ترکیب از آندرس اینیستا و داوید ویا بهره می برد اما تیمش شکست تلخی را تجربه کرد و 6 بر یک مغلوب گردید. تورس به عنوان کاپیتان ساگان و اینیستا به عنوان کاپیتان ویسل کوبه با هم دست دادند تا بازی را شروع نمایند. هافبک اسپانیایی در نیمه اول پیروز به گلزنی شد. او در دقیقه 20، گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما در لحظات سرانجامی این نیمه به دلیل آسیب دیدگی مجبور شد زمین را ترک کند.

تورس نیمه اول را با شکست 3 بر صفر به سرانجام رساند. رجحان مهمان در نیمه دوم هم ادامه داشت و این تیم 3 گل دیگر به ثمر رساند. تک گل ساگان را تاکاشی کانای وارد دروازه ویسل کوبه کرد. تورس از دقیقه 79 فرصت رویایی با ویا را هم پیدا کرد. مهاجم اسپانیایی در نیمه دوم به جای تاناکا به میدان رفت و آخرین گل تیمش با پاس او رقم خورد.

تورس با وجود این که نتوانست دوران ورزشی اش را با پیروزی به سرانجام برساند در این 18 سال روزهای درخشانی را سپری کرد و توانست همه عناوین تیمی را به دست آورد. مهاجم اسپانیایی به همراه تیم ملی فاتح یورو (2008 و 2012) و جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی شد. با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان 12-2011 را تجربه کرد. همچنین با آبی های لندن لیگ اروپا 13-2012 را برد و در سال 2012 قهرمان اف.ای کاپ شد. دیگر عنوان تورس با اتلتیکومادرید، آخرین تیم باشگاهی اش در اروپا به دست آمد. او با روخی بلانکو سوپرجام اروپا را در سال 2018 فتح کرد.

ال نینیو علاوه بر ساگان توسو، چلسی و اتلتیکو برای تیم های میلان و لیورپول هم بازی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گلباران تیم تورس در روز خداحافظی اش با دنیای فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلباران تیم تورس در روز خداحافظی اش با دنیای فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید