اقبال کم داوطلبان شوراها به نرم افزارهای ثبت نامی

به گزارش سلامت و زیبایی، رئیس ستاد انتخابات کرمان از اقبال پایین داوطلبان ثبت نام شوراها به روش های غیرحضوری خبرداد.

اقبال کم داوطلبان شوراها به نرم افزارهای ثبت نامی

به گزارش از ، محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع سلامت و زیبایی کرمان گفت: برای ثبت نام داوطلبان انتخابات چه برای شورا های اسلامی شهر و چه شوراهای روستای وعشایری از چهار روش حضوری و غیرحضوری استفاده شد.

او اضافه نمود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کوشش زیادی شد که داوطلبان به سمت ثبت نام های غیرحضوری بروند که استقبال زیادی دراین بخش نداشتیم.

او با تاکید براینکه مسئله ای برای نصب نرم افزار و استفاده از روش های ثبت نام داوطلبان به شکل غیرحضوری وجود نداشت توضیح داد: با این حال برای شورا های اسلامی شهر در استان کرمان 66 درصد ثبت نام ها حضوری و 34 درصد غیرحضوری بود .

بصیری گفت: در شورا های روستایی نیز 81 درصد داوطلبان حضوری و 19 درصد غیرحضوری ثبت نام کردند.

معاون استاندار کرمان بیان نمود : هیئت های اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهری و روستایی استان کرمان تمام نتایج را براساس استعلام چهارگانه به هیئت نظارت اعلام کردند و خودشان دخل و تصرفی نداشتند.

او اضافه نمود: درصورت احتیاج هیئت های نظارت در بازه 14 روزه باید آنالیز لازم را انجام دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه هنوز جوابی از هیئت نظارت به ما اعلام نشده است اظهار کرد: هیئت نظارت برای آنالیز صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر ها تا 6 اردیبهشت و برای آنالیز صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستا ها تا 31 اردیبهشت فرصت دارند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اقبال کم داوطلبان شوراها به نرم افزارهای ثبت نامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبال کم داوطلبان شوراها به نرم افزارهای ثبت نامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید