افشای اختراع هیجان انگیز اوپو

به گزارش سلامت و زیبایی، براساس یک ثبت اختراع نو افشا شده احتمالا شرکت OPPO روی یک دستگاه آینده نگر نو نیز کار می نماید که طراحی جالب و متفاوتی دارد. امکان دارد این دستگاه، یک گوشی هوشمند نو مجهز به دو نمایشگر باشد.

افشای اختراع هیجان انگیز اوپو

به گزارش سلامت و زیبایی، شرکت OPPO هر ساله یک همایش جهانی موسوم به OPPO INNO DAY برگزار می نماید. در مراسم سال 2021، این شرکت شماری از فناوری های تازهی را که روی آن ها کار می کرد، معرفی نمود. این فناوری ها شامل اولین گوشی هوشمند تجاری تاشو (گوشی های سری Find N)، فناوری Air Glass برای فریم عینک و البته اولین تراشه تصویربرداری NPU بود. اکنون، یک ثبت اختراع تازه افشا شده است که نشان می دهد ممکن است این شرکت در حال کار روی یک گوشی هوشمند آینده نگر تازه نیز باشد که طراحی شگفت انگیزی دارد.

وبسایت LetsGoDigital که اخبار دنیای فناوری را منتشر می نماید، به تازگی گزارش تازهی منتشر نموده است. طبق این گزارش، شرکت OPPO، سازنده چینی گوشی های هوشمند، مدرک ثبت اختراعی را در CNIPA (اداره ملی مالکیت فکری چین) ثبت نموده است. این مدرک اوایل این هفته منتشر شد و بعلاوه در پایگاه داده WIPO (اداره جهانی مالکیت معنوی) نیز مشاهده شده است. این سند ثبت اختراع همراه با توضیحاتی درمورد یک مدل گوشی و ده ها طراحی مربوط به آن به دست آمده است. با نگاهی به این تصاویر، می بینیم که این گوشی هوشمند طراحی کاملاً منحصر به فردی دارد و احتمالاً یک مدل آینده سری Find X4 خواهد بود.

طبق اطلاعات رسیده این گوشی دارای دو صفحه نمایش است. مطابق معمول یک صفحه نمایش اصلی در پنل جلو گوشی قرار گرفته است، اما برخلاف سایر گوشی ها، دارای یک پنل ثانویه کوچکتر در پشت دستگاه نیز هست. این نمایشگر کوچکتر دارای طراحی مربع شکل است و در کنار مجموعه دوربین چهارگانه عقب قرار گرفته است. مجموعه دوربین های پشتی نیز شکل مربعی دارد. از سوی دیگر، صفحه نمایش پنل جلو نیز فرق دارد، زیرا پنلی را ارائه می دهد که در هر چهار طرف لبه، خمیده است. به عبارت دیگر، هنگام نگاه کردن به گوشی از جلو، اصلا هیچ قابی دیده نمی گردد.

یکی دیگر از جنبه های قابل توجه نمایشگر جلو، قرار دادن دوربین زیر نمایشگر است. به این معنا که شرکت Oppo ممکن است آخرین فناوری دوربین زیر صفحه را در گوشی های سری Find X4 ارائه کند. با توجه به گرد بودن صفحه نمایش از هر چهار طرف، لبه ها دارای قاب بسیار نازکی هستند که کلید های تنظیم صدا و دکمه پاور را نیز در خود جای می دهند. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات تنها مربوط به یک سند ثبت اختراع است و هیچ تأییدی در دست نیست که این سند مربوط به یک مدل گوشی از سری Find X4 باشد؛ پس فعلا باید منتظر گزارش های بیشتری باشیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای اختراع هیجان انگیز اوپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اختراع هیجان انگیز اوپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید