اخبار اکسپرس اینتری 7 فوریه 2018

به گزارش سلامت و زیبایی، دراو اخیر اکسپرس اینتری شاهد افزایش تعداد ITA های صادر شده و کاهش حدنصاب امتیاز CRS بود.

در دراو مورخ 7 فوریه، 3.000 داوطلب اکسپرس اینتری با حدنصاب امتیاز 442 دعوت به اخذ اقامت دائم کانادا شدند. مجموع 3,000 دعوت نامه صادر شده نشان می دهد که این تعداد نسبت به 6 دراو قبلی با مجموع 2,750 ITA صادر شده، 250 مورد افزایش داشته است. در عین حال حد نصاب 442 امتیاز، نسبت به دراو قبلی مورخ 24 ژآنویه، 2 امتیاز کاهش داشته است که تداوم آغاز رکوردهای پایین CRS برای سال 2018 را نشان می دهد. تا به امروز، هر سه دراو صورت گرفته در سال 2018، امتیازی پایینتر از چند دراو اول سال 2017 داشته اند. سالی که خود پایینترین امتیازهای CRS را تجربه نموده است . پایینترین امتیاز سال 2017 مربوط به تاریخ 31 می و برابر 413 امتیاز بوده است.

اخبار اکسپرس اینتری 7 فوریه 2018

همانند 6 دراو قبلی، سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) در دراوهای اخیر خود نیز از قانون عدم تساوی امتیاز های برابر استفاده کرد. تاریخ و زمان مبنا برای این قانون در دراو اخیر، 29 می ساعت 7:01:15 می باشد. یعنی همه داوطلبینی که امتیاز آنها بالای 442 است و تمام داوطلبینی که امتیازشان دقیقا 442 است و قبل از این تاریخ پروفایل اکسپرس اینتری خود را وارد کرده اند، دعوت نامه ITA دریافت خواهند کرد.

برنامه های استانی همراستا با اکسپرس اینتری

برنامه های استانی (PNP ها) همراستا با سیستم اکسپرس اینتری، بعد از دراو 24 ژانویه، هفته های فعالی را سپری می کنند. در حال حاضر، برنامه های PNP همراستا با اکسپرس اینتری در استان های انتاریو، نیوبرانزویک بازگشایی شده اند و مانیتوبا نیز یک دراو برای داوطلبین اکسپرس اینتری برگزار کرده است.

اکسپرس اینتری در مهاجرت استانی کانادا

در تاریخ 26 ژانویه، برنامه اولویت نیروی انسانی (Human Capital Priorities Stream) انتاریو، برای 380 داوطلب اکسپرس اینتری با امتیازی در محدوده 433 تا 444، اظهارنامه علاقمندی (NOI) صادر کرد. به دنبال این موضوع، در 30 ژانویه خبری منتشر شد که برنامه نیروی کار اکسپرس اینتری استان نیوبرانزویک، دریافت NOIها (Notification of Interest) را آغاز کرده است و در دراو مورخ 31 ژآنویه، مانیتوبا 148 توصیه نامه را برای اپلای استانی به وسیله راستا اکسپرس اینتری صادر کرد. داوطلبین اکسپرس اینتری که دارای گواهی استانی بودند، 600 امتیاز دیگر علاوه بر امتیاز cRS دریافت می کنند که به وسیله آن می توانند دعوت نامه ITA را دریافت کنند.

بازگشایی برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو

برای آگاهی از شرایط داوطلبین اکسپرس اینتری که در دراو امروز دعوت نامه ITA دریافت خواهند کرد، نمونه های فرضی زیر را مشاهده نمایید.

دانیال و سارا زوج متاهلی هستند که به ترتیب 29 و 34 سال دارند. جفت آنها دارای مدرک لیسانس و مهارت پیشرفته در زبان انگلیسی هستند و بیش از 3 سال به عنوان مهندس نرم افزار مشغول به کار بوده اند. هیچ یک از آنها در کانادا کار یا تحصیل نکرده اند و متقاضی اصلی درخواست و ورد به بانک اطلاعاتی، دانیال بوده است. او با 443 امتیاز پیروز به اخذ دعوت نامه ITA خواهد شد.

به گفته یکی از وکلای زبردست کانادا، بیشتر شدن دعوت نامه های صادر شده و کاهش حدنصاب امتیاز CRS نشان دهنده پیشرفت جدیدی برای سال 2018 است. طبق اظهارات او افزایش تعداد داوطلبین جذب شده می تواند بر کاهش امتیاز CRS تاثیر گذار باشد. مشاهده تغییرات اعمال شده در تعداد دعوت نامه ها و حد نصاب امتیاز اعمال شده، جالب توجه خواهد بود.

دراو (Draw) اکسپرس اینتری مورخ 10 ژانویه 2018

فرم ارزیابی مهاجرت کاری

فرم ارزیابی مهاجرت تحصیلی

منبع: ویزا موندیال

به "اخبار اکسپرس اینتری 7 فوریه 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار اکسپرس اینتری 7 فوریه 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید