اجرای طرح فروش فوق العاده توسط اصناف خرامه

به گزارش سلامت و زیبایی، علیرضا ایزدی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: طرح نوروزی بازرسی از اصناف 15 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 20 فروردین سال جاری ادامه می یابد و بازرسین اتاق اصناف به همراه بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت شبانه روزی بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت می نمایند.

اجرای طرح فروش فوق العاده توسط اصناف خرامه

وی با بیان اینکه توسط اتحادیه های شهرستان پیرو ابلاغ اتاق اصناف به واحدهای صنفی اعلام شده است که بر روی کالاها قیمت درج گردد، اظهار کرد: در زمینه درج قیمت بر روی کالا هیچ صنفی دچار تخلف نشده و همه اصناف شهرستان خرامه این مسئله را به نحو احسن رعایت نموده اند.

رئیس اتاق اصناف خرامه اضافه نمود: با همکاری اتاق اصناف، اداره دامپزشکی و اداره اماکن شهرستان دو واحد صنفی رستوران به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی در نگهداری فرآورده های خامی با دستور قضائی پلمب شدند و فرآورده های خامی معدوم شد.

ایزدی بیان نمود: اتحادیه های اصناف شهرستان خرامه پیش بینی های لازم را برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی را انجام داده اند و اصناف مورد احتیاج به صورت شیفتی و نوبتی با ساعت کاری تعیین آماده ارائه خدمات بودند.

وی گفت: در اجرای طرح تنظیم بازار طی هماهنگی ها و جلساتی که با اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاونی روستایی و اتاق اصناف برگزار گردید 67 تن میوه شامل سیب سفید؛ سیب قرمز و پرتقال برای شهرستان خرامه از مرکز استان درخواست شده است که تاکنون عامل های توزیع 47 تن میوه طرح تنظیم بازار دریافت و در حال توزیع هستند و برای دریافت مابقی مسئله ای وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف خرامه افزود: در ادامه اجرای طرح تنظیم بازار 17 تن شکر، شش تن گوشت مرغ و دو تن گوشت منجمد گوساله و یک تن گوشت گرم گوسفندی در سطح شهرستان خرامه با قیمت مصوب تنظیم بازار توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اجرای طرح فروش فوق العاده توسط اصناف خرامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح فروش فوق العاده توسط اصناف خرامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید