شروع ثبت نام پایه اولی ها از فردا

به گزارش سلامت و زیبایی، تهران (پانا) - ثبت نام پایه اولی ها از فردا شنبه اول خردادماه شروع می گردد و والدین دانش آموزان باید به 2 طریق حضوری و الکترونیکی از سامانه پادا و سیدا، این فرایند را به پایان برسانند.

شروع ثبت نام پایه اولی ها از فردا

سال جاری با توجه بشیوع بیماری کرونا امکان ثبتنام الکترونیکی مدارس برای تمام پایه های تحصیلی فراهم شده است البته برای پایه اولی ها به دلیل سنجش و غربالگری از 2 طریق ثبت نام صورت می گیرد.

کار سنجش با همکاری آموزش و پرورش استثنایی همزمان با آغاز ثبت نام از اول خرداد صورت می گیرد؛ در این راستا تمام پایگاه های سنجش مجهز شدند و با توجه به اینکه در سال گذشته تعدادی از نوآموزان پیش دبستانی به دلیل شرایط کرونا حاضر نشدند سال جاری پیش بینی شده است تا فرصتی فراهم گردد و از این افراد ثبت نام صورت گیرد.

گفتنی است با توجه به ماهیت داوطلبانه بودن هرگونه مشارکت والدین در هزینه های مدرسه، دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است در مدارس غیردولتی نیز مطابق مقررات خواهد بود.

مهلت ثبت نام تا انتها مردادماه است

ثبت نام متوسطه اول و دوم اعلام می گردد

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع ثبت نام دانش آموزان از فردا شنبه اول خردادماه مطرح کرد: برای رعایت اصول تربیتی و حفظ اعتماد به نفس بچه ها برگزاری هرگونه مصاحبه و آزمون در تمام مدارس دولتی و غیردولتی ممنوع است همچنین زمانبندی ثبت نام ابتدایی ها از اول خرداد تا انتها مردادماه است این موضوع برای متوسطه اول و دوم بعد از اعلام نتایج امتحانات اطلاع رسانی می گردد. ثبت نام ابتدایی ها هم حضوری و هم الکترونیکی از سامانه پادا و سیدا صورت می گیرد.

حکیم زاده گفت: در سال تحصیلی گذشته توانستیم اسامی دانش آموزان و اطلاعات اسمی دانش آموزان را زودتر دریافت کنیم سال جاری نیز امیدواریم بتوانیم قبل از آغاز تحصیلی از کم و کیف دانش آموزان اطلاع دقیق داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع ثبت نام پایه اولی ها از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام پایه اولی ها از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید