والیبال

مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال با کدام روش برگزار خواهد شد؟

به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ والیبال با توجه به درخواست بعضی از تیم ها مبنی بر تغییر نحوه برگزاری دور برگشت و اهمیت ویژه برگزاری هرچه بهتر لیگ برتر باشگاه های کشور در دور برگشت و مراحل پلی آف، بعلاوه توجه به سلامت بازیکنان، استفاده از سیستم ویدئو چک،...

16 بهمن 1400

شروع هفته پنجم تمرینات تیم والیبال نوجوانان ایران با 19 بازیکن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، دور جدید اردوی تیم والیبال نوجوانان از فردا یکشنبه 12 اردیبهشت پس از انجام تست کرونا در آموزشگاه ملی المپیک شروع می گردد.

23 خرداد 1400

ملی پوش والیبال از اردوی تیم ملی خارج شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، به گفته سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی، امام دوست در ابتدای ورود به نخستین اردو اظهار داشت که از ناحیه ساق پا احساس درد می نماید.

26 اردیبهشت 1400

صادقی: بازی رالی های زیبایی داشت، به اشتباهات بازیکنان باختیم

به گزارش خبرنگاران، در نخستین مسابقه مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم سایپای تهران شد.

23 بهمن 1399

فدراسیون والیبال برای مربیان ایرانی ارزشی قائل نیست

به گزارش خبرنگاران، محمد وکیلی، ناصر شهنازی، مسعود آرمات و علیرضا طلوع کیان گزینه های فدراسیون والیبال برای هدایت تیم نوجوانان هستند.

9 آذر 1399

خبرنگاران سرپرست: تمرینات تیم والیبال آذرباتری ارومیه پس از تست مجدد کرونا آغاز می شود

ارومیه- خبرنگاران- سرپرست باشگاه آذرباتری ارومیه گفت: تمرینات این تیم برای ادامه حضور در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، پس از دریافت نتیجه تست امروز بازیکنان از سر گرفته خواهدشد.

29 آبان 1399

مهمترین اتفاقات ورزشی سال 2016

مجله مهر - امیر محب ملکی: سرانجام روز پنجشنبه 10 دیماه 1394، شروع رسمی 2016 میلادی بود؛ سالی که مهمترین اتفاقات ورزشی در آن رخ می دهد. رقابتهایی که جذابیت ها و خاطرات تلخ و شیرینی را برای میلیون ها نفر رقم می زند و آنها را یا در استادیوم ها و یا پای صفحات نمایش...

24 آبان 1398

فدراسیون بین اللملی والیبال از میزبانی اردبیل رضایت دارند

به گزارش خبرنگاران، علی فتاحی عصر آدینه در حاشیه اولین دیدار هفته چهارم لیگ ملت های والیبال در اردبیل اضافه نمود: در آخرین جلسه ای که با ناظران و نمایندگان فدراسیون بین المللی والیبال داشتیم آنها از میزبانی اردبیل و شرایط ایجاد شده رضایت کامل داشتند.

16 مرداد 1398

والیبال سری A1 ایتالیا، گربیچ از ورونا جدا شد

سرمربی صربستانی تیم والیبال ورونا از این تیم ایتالیایی جدا شد.

29 تیر 1398

تیم والیبال ساحلی ایران ب به مقام سوم تور آسیایی سامیلا رسید

تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب با شکست نماینده ژاپن به مقام سوم تور آسیایی سامیلا دست یافت.

17 تیر 1398

6 میلیون دلار در انتظار بهترین های لیگ ملت های والیبال

نخستین روز اجلاس VNL در مقر فدراسیون جهانی والیبال روز چهارشنبه با حضور نمایندگان ایران برگزار گردید.

11 تیر 1398

صالحی امیری: کی روش دنبال باج خواهی است و حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد، فدراسیون فوتبال، مانع ادبیات غیراخلافی او گردد

سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کارلوس کی روش در حیطه وظایفش کار نموده و حرف بزند و فدراسیون فوتبال باید مانع ادبیات توهین آمیز و غیراخلاقی او گردد.

8 خرداد 1398

فرهاد نظری افشار: توقع داریم بازیکنان جوان به ما احترام بگذارند

فرهاد نظری افشار، کاپیتان تیم والیبال خاتم اردکان گفت: ما به همه حریفان احترام می گذاریم و توقع داریم که بازیکنان جوان هم به ما احترام بگذارند.

24 اسفند 1397

یلی امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل استرالیا شد

به گزارش خبرنگاران، ایران عصر امروز (پنجشنبه) در دومین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا با نتیجه سه بر یک از سد استرالیا گذشت.

24 مرداد 1397