بازی رایانه ای و کنسول بازی

5 بازی برتر شبیه ماینکرفت برای اندروید و iOS

ماینکرفت یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی است که تاریخ صنعت بازی های ویدیویی به خود دیده است. اما خوشبختانه ماینکرفت تنها بازی در سبک خود نیست و هستند بازی های شبیه به آن که می توانند با محتوای جالب خود شما را سرگرم کنند. به همین علت تصمیم داریم...

24 اردیبهشت 1401

مدیر سابق اپل آرکید بخش موبایل پلی استیشن را هدایت خواهد کرد

نیکولا سباستیانی (Nicola Sebastiani)، سرپرست محتوا سابق اپل آرکید به عنوان رییس بخش موبایل پلی استیشن استودیو به این شرکت پیوسته است تا مطابق با برنامه های تازه این شرکت بخش موبایل پلی استیشن را به صورت جدی به سوی جلو حرکت دهد.

14 آبان 1400

تفاوت های فیفا 21 روی پلی استیشن 5 معین شدند

شرکت الکترونیک آرتز (EA) قابلیت های نسخه پلی استیشن 5 بازی فیفا 21 را در وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد. این نسخه از بازی، گرافیک بهتری نسبت به نسخه نسل هشتمی فیفا 21 دارد و می تواند از قابلیت های ویژه کنسول پلی استیشن 5 استفاده کند.

11 دی 1399

10 بازی برتر برای آیفون 10

خبرنگاران - ترجمه از سید هادی هادیان: سپتامبر سال 2017 بود که در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک، یکی دیگر از شاهکارهای شرکت اپل با نام آیفون ایکس یا همان آیفون 10 رونمایی شد و در نوامبر همان سال به بازار ارائه شد. از آنجایی که سیستم عامل و پردازنده قوی موبایل...

10 مرداد 1398

بخش آنلاین No Mans Sky گسترده تر می شود

استودیوی هلو گیمز (Hello Games) جدیدترین بسته الحاقی بازی No Mans Sky را با نام Beyond معرفی کرد. این بسته گسترش دهنده قرار است در تابستان سال آینده به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار بگیرد.

8 تیر 1398

همه رکوردهای نوله پس از قهرمانی در اوپن استرالیا ، پنج قدم تا فدرر

نواک جوکوویچ ظهر روز یکشنبه با رجحان برابر رافائل نادال برای هفتمین بار قهرمان تنیس آزاد استرالیا شد و از شش قهرمانی راجر فدرر در این رقابت ها گذشت.

13 خرداد 1398

منشا در یک قدمی فولاد

گادوین منشا که دیگر شانسی برای ماندن در پرسپولیس ندارد، این روزها با پیشنهادهای جالبی از سوی دیگر باشگاه ها روبرو شد. در ابتدا گفته می شد استقلال خواستار جذب منشا است اما این خبر تایید نشد. ظاهرا خود منشا هم خیلی دوست داشت به پیکان برگردد اما باشگاه پیکان...

13 خرداد 1398

دست نوشته برای بارسا،بدون لئو نمی شد

انگار نوعی دقت بیشتر و وسواس عمیقتر در ضربه با پای راست لئو وجود داشت.شاید حرف پله باعث شده لئو بیشتر از قبل روی پای راستش کار نموده باشد و این کیفیت ضربه با پای غیر تخصصی قبل از این دیده نشده بود.

9 خرداد 1398

مهوش صبرکن به آچمز رسید، مذاکره با بازیگران جدید

به گزارش خبرنگاران به نقل از سیما فیلم، حسین آقا هرندی تهیه کننده آچمز در ارتباط با جدیدترین اتفاقات این مجموعه که به سفارش شبکه سه سیما تهیه می گردد، گفت: پس از سارا خوئینی ها، مهوش صبرکن نیز برای بازی در یکی دیگر از نقش های اصلی این مجموعه جلوی دوربین...

23 اردیبهشت 1398

حسن بیت سعید: قطبی اعتمادبه نفس را به بازیکنان فولاد بازگرداند، شکست دادن تراکتورسازی کار هر تیمی نیست

حسن بیت سعید، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان فولاد با مسائل روحی و روانی روبرو بودند، اما افشین قطبی اعتمادبه نفس را به ما بازگرداند.

19 اردیبهشت 1398

اولین پیغام گلن هادل به تاتنهامی ها پس از شوک در برنامه زنده تلویزیونی

اسطوره تیم فوتبال تاتنهام برای اولین بار پس از غش کردن در برنامه زنده تلویزیونی با اعضا و طرفداران این تیم کرد.

17 اردیبهشت 1398

شفر: امیدوارم کسی در باشگاه استقلال حرف اضافه نزند!، اولویت ما برگزاری اردو در خارج از کشور است

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای اینکه به موفقیت برسیم همه باید ساکت باشیم و رفتاری در شان باشگاه استقلال انجام دهیم، در باشگاه فقط باید مدیرعامل و سرمربی حرف بزنند.

16 اردیبهشت 1398

واکنش رییس فدراسیون تنیس روی میز به عملکرد ایران در قهرمانی جوانان دنیا

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به رنکینگ حریفان فکر نمی کردم تیم ایران بتواند به جمع هشتم برتر مسابقات قهرمانی جوانان صعود کند.

15 اردیبهشت 1398

فرامرزیان: برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس منتظر مصوبه سازمان خصوصی سازی هستیم، محمدیان شکایت نموده و برای ادامه حضور منتظر جواب است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: فریبا محمدیان زودتر از موعد بازنشسته شده بود و بر همین اساس طرح شکایت نموده است که اگر نتیجه آن تا 15 آذر بیاید تکلیف او برای حضور در وزارت ورزش تعیین خواهد شد.

10 اردیبهشت 1398

پیروزی اتلتیکو برابر موناکو بحران زده؛ صعود شاگردان سیمئونه به مرحله حذفی

اتلتیکو مادرید با پیروزی که برابر موناکو به دست آورد توانست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

3 اردیبهشت 1398

فینال تکواندوی گرندپری 2018، ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 امارات انجام شد و 4 هوگوپوش کشورمان در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.

23 فروردین 1398

حسین کیهانی: از فوتبال فرار کردم، به دوومیدانی آمدم

ترجیح می دهم به جای شلوغ کاری در فضای مجازی، سرم را پایین بیندازم و کارم را انجام دهم.

12 فروردین 1398