1200 تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: با تکمیل 30 طرح در حال احداث، 1200 تخت به تعداد تخت های اقامتی استان افزوده می گردد.

1200 تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری 18 مردادماه در جلسه با اعضای هیئت مدیره جامعه هتلداران کشور که در هتل آریا ارومیه برگزارش شد، با اعلام این مطلب اظهار کرد: اعتبار این طرح بالغ بر هفت تا هشت هزار میلیارد ریال است که سعی می گردد فرایند تکمیل این طرح ها با سرعت بیشتری انجام گردد.

او اضافه کرد: در حال حاضر از نظر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در سطح استان، اقدامات خوبی صورت گرفته و با توجه به حمایت های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سرمایه گذاران، این فرایند ن بیش از پیش رشد خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: با ارزیابی های صورت گرفته توسط وزارتخانه، آذربایجان غربی به همراه چهار استان دیگر کشور، رتبه سوم را در بخش گردشگری کسب نموده است.

او با استقبال از پیشنهادات اعضا برای رونق گردشگری استان مطرح نمود: یکی از این پیشنهادها، ممنوعیت پذیرش مسافر در مهمانسراهای دولتی بود که با جدیت این موضوع پیگیری می گردد.

جباری اظهار داشت: در آذربایجان غربی تا به امروز به هیچ خانه مسافری مجوز داده نشده است، با همکاری نیروی انتظامی نیز با افرادی که خانه های شخصی و سوئیت ها را به مسافران اجازه دهند، به شدت برخورد می گردد.

او در ادامه پیشنهاد تشکیل کانون تشکل های حرفه ای جامعه هتلداران کشور را داد.

جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران کشور نیز در این جلسه با اشاره به مسائل پیش روی هتلداران گفت: در شرایط کرونایی که مسافری در هتل ها اقامت ندارد، دستگاه هایی مانند امور مالیاتی و تأمین اجتماعی نیز فشار مضاعفی بر این قشر وارد می نمایند.

او توضیح داد: جامعه هتلداران از دولت انتظار دارد که در شرایط حاضر حمایت هایش را افزایش دهد و معافیت های مالیاتی، بیمه ای و تسهیلات در اختیار آن ها قرار دهد.

منبع: میراث آریا

به "1200 تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1200 تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید