نظارت ها در مدارس به صورت ادامه دار باشد

به گزارش سلامت و زیبایی، خبرنگاران/لرستان فرماندار الیگودرز گفت: نظارت ها در سطح مدارس به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت ادامه دار باشد.

نظارت ها در مدارس به صورت ادامه دار باشد

نعمتی در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان با بیان اینکه طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید از 21 آذرماه در سراسر کشور اجرایی شده است، اظهار کرد: این طرح دارای پنج مرحله است و تاریخ اجرای فاز اول طرح 21 آذرماه بوده و فازهای بعدی با فاصله یک هفته ای شروع و در هر مرحله وظایف دستگاه های عضو ستاد معین شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی، حمل ونقل درون شهری، واحدهای صنفی، حمل ونقل برون شهری و حوزه های علمی، تحقیقاتی و آموزشی حوزه هایی هستند که طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید اقدامات مرتبط را باید صورت دهند، توضیح داد: ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها در این طرح دیده شده است.

فرماندار الیگودرز با بیان اینکه واکسیناسیون، ترغیب مردم، رعایت پروتکل ها و… در زمینه شیوع ویروس کرونا در این طرح دیده شده است، تأکید کرد: همراهی همه دستگاه های اجرایی و خدماتی و مردم در زمره اهداف معین شده این طرح است.

نعمتی با بیان اینکه ضرورت دارد تا نظارت ها در سطح مدارس به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مستمر ادامه دار باشد، گفت: حفظ سلامت دانش آموزان حائز اهمیت بوده و از اولویت ها است بعلاوه باید تأکید کرد مقدمات لازم برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله آموزش وپرورش فراهم گردد بیماریابی، عدم صدور بلیط اتوبوس، رعایت پروتکل ها در ادارات و… در زمره بخش های طرح هوشمند نظارت بر کرونا هستند.

کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز نیز در این نشست، اظهار کرد: از ابتدای پاندمی تا به امروز 16988 نفر مبتلا در شهرستان الیگودرز شناسایی شده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر کل بستری در شهرستان 23 نفر که 10 نفر بستری موقت، 13 نفر بستری دائم دو نفر در ICU هستند و تا به امروز 289 نفر براثر این بیماری منحوس در شهرستان الیگودرز فوت شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز با اشاره به شرایط واکسیناسیون در شهرستان الیگودرز اضافه نمود: تعداد 88010 نفر دوز اول معادل 84 درصد و 68828 دوز دوم عادل 66 درصد و 3341 دوز سوم معادل سه درصد از جمعیت شهرستان واکسینه شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نظارت ها در مدارس به صورت ادامه دار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت ها در مدارس به صورت ادامه دار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید