مشارکت عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در تالیف کتاب بین المللی بیماری ویروس کووید 19

به گزارش سلامت و زیبایی، نام عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه یزد با مشارکت در تالیف کتاب بین المللی با عنوان Coronavirus Disease - COVID-19 در فهرست نویسندگان اصلی این کتاب نهاده شد.

مشارکت عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در تالیف کتاب بین المللی بیماری ویروس کووید 19

به گزارش خبرنگار دانشگاه سلامت و زیبایی، از فراگیری دنیای بیماری کرونا در زمستان 1398، انجمن شبکه دنیای آموزش و تحقیقات علمی (usern) تصمیم گرفت، مجموعه مقالاتی در خصوص اثرات بیماری کرونا از دیدگاه علوم مختلف و نقش این علوم در کنترل و از بین بردن این بیماری و مضرات آن با عنوان Coronavirus Disease - COVID-19 تالیف کند.

یکی از فصل های این کتاب که به رهیافت های بین رشته ای برای مقابله با بیماری کرونا اختصاص داده شده، از سوی سعید پاک طینت مهدی آبادی دانشیار دانشکده فیزیک دانشگاه یزد با همکاری دیگر دانشمندان رشته های علوم پایه و برخی از رشته های فنی و مهندسی گردآوری شده است.

این مجموعه مقالات به صورت یک کتاب که شامل یک مقدمه و 53 فصل است و از سوی انتشارات اشپرینگر کشور آلمان به چاپ رسید که قسمت عمده این کتاب از سوی اعضای منتخب هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور نوشته شده است.

شبکه دنیای آموزش و تحقیقات علمی (usern) یک انجمن علمی غیر دولتی بوده که به همت تعدادی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1394 آغاز به فعالیت نموده است. هدف این انجمن ایجاد یک شبکه دنیای برای ارتقای آموزش و تحقیقات علمی است. تعداد زیادی از برندگان جایزه نوبل و دانشمندان 1 درصد برتر دنیا عضو شورای مشورتی این انجمن هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مشارکت عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در تالیف کتاب بین المللی بیماری ویروس کووید 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در تالیف کتاب بین المللی بیماری ویروس کووید 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید