مراغه ؛ مقصدی برای جاده گردها و حرکت میان خوشه های طلا ، تصاویر و فیلم جاده طلایی ایران را ببینید

به گزارش سلامت و زیبایی، جاده مراغه این روزها طلایی است و می درخشد. اگر جاده گرد و اهل طبیعت هستید طلوع و غروب خورشید بهترین زمان برای تماشای یک جاده طلایی است ...

مراغه ؛ مقصدی برای جاده گردها و حرکت میان خوشه های طلا ، تصاویر و فیلم جاده طلایی ایران را ببینید

سلامت و زیبایی: فصل برداشت دسترنج کشاورزان هنوز شروع نشده است. روزهای کمی مانده تا ماشین های کشاورزی راهی گندم زارها شوند و خوشه های طلا را بار بزنند. این روزها جاده مراغه به دلیل گندم زارها نمای متفاوتی دارد.

جاده مراغه به رنگ طلایی درآمده و می درخشد. مسافرانی که از اتوبان زنجان - تبریز خارج می شوند تا به سمت شهر مراغه بروند، مسافر جاده ای می شوند که تا بی نهایت طلایی رنگ است. خوشه های گندم این روزها خودنمایی می نمایند و گاهی مزارع سبز در حال آبیاری جلوه متفاوتی به طبیعت می دهند. منظره چشم نواز متفاوتی که کیلومترها در دو طرف جاده مسافران را همراهی می نمایند.

با توجه به گرمای هوا و زاویه نور، بهترین زمان برای دیدن این جاده طلایی در طلوع و غروب آفتاب است. اگر جاده گردی خود را به مقصد برنامه ریزی کردید، صبح ها حوالی ساعت پنج و ساعت های قبل از غروب آفتاب این جاده دیدنی تر می گردد.

جاده های زییایی در کشور وجود دارد که بعضی از آنها شهرت جهانی دارند. جاده مراغه اما نه به خاطر پیچ هایش و نه به خاطر طبیعت اطرافش که برای رنگ طلایی گند م زارهایش زیباست. جاده گردها همواره دنبال جاده های خاصی هستند که منظره متفاوتی را پیش چشم آنها بگذارد و جاده مراغه این روزها می تواند مقصد مناسبی برای آن ها باشد.

به یاد داشته باشید که اگر به این جاده سفر کردید، هرگز وارد زمین های کشاورزی نشوید و حاصل دسترنج کشاورزان را به بهانه دریافت عکس یادگاری از بین نبرید.

یک دقیقه در جاده مراغه سفر کنید:

https://chamedanmag.ir/wp-content/uploads/2019/07/video-2019-07-08-10-26-43.mp4

منبع: چمدان

به "مراغه ؛ مقصدی برای جاده گردها و حرکت میان خوشه های طلا ، تصاویر و فیلم جاده طلایی ایران را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراغه ؛ مقصدی برای جاده گردها و حرکت میان خوشه های طلا ، تصاویر و فیلم جاده طلایی ایران را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید