سخنگوی باشگاه شهر خودرو: رحمتی در رقابت های آسیایی مربی ـ بازیکن است، برگزاری یک بازی باشکوه برای خداحافظی رحمتی

به گزارش سلامت و زیبایی، گروه استان ها- سخنگوی باشگاه شهر خودرو مشهدمقدس گفت: به دنبال این هستیم که یک بازی باشکوه خداحافظی نیز برای رحمتی برگزار کنیم تا تمرکز کافی روی بحث فنی تیم داشته باشند.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو: رحمتی در رقابت های آسیایی مربی ـ بازیکن است، برگزاری یک بازی باشکوه برای خداحافظی رحمتی

جواد طاری بخش در گفت وگو با خبرنگار سلامت و زیبایی در مشهدمقدس گفت: آقای رحمتی یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال کشورمان است؛ با تصمیم اتخاذ شده قرار است در رقابت های باشگاه های آسیا که در پیش داریم آقای رحمتی به عنوان مربی-بازیکن در رقابت ها حضور داشته باشند.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو مشهد گفت: مدیران گذشته در روزهای گذشته درصدد انتخاب سرمربی بودند و در نهایت به آقای رحمتی رسیدند اما در بازی های آسیایی، استفانو کوزین در کنار رحمتی خواهد بود و پس از رقابت های آسیایی و برای فصل بعد ایشان در کنار آقای رحمتی قرار می گیرند.

طاری بخش افزود: برای بازی های آسیایی آقای کوزین در کنار آقای رحمتی هستند اما در لیگ بیستم آقای رحمتی سرمربی تیم خواهند بود؛ به دنبال این هستیم که یک بازی باشکوه خداحافظی نیز برای رحمتی برگزار کنیم تا تمرکز کافی روی بحث فنی تیم داشته باشند.

وی تاکید کرد: ایشان دستیاران خود را معرفی کرده اند و کار خود را آغاز کرده اند و البته نیاز به زمان داریم و می توانیم با توجه به پتانسیل آقای رحمتی از ایشان بهره مند شویم و ایشان هم برنامه سه ساله داده اند. آقای رحمتی زمانی که به شهر خودرو آمدند آقای گل محمدی سرمربی بودند و برای لیگ بیستم قرار بود به عنوان بازیکن با ایشان توافق شود.

طاری بخش شرح داد: کار خوب مدیریت این بود که بسیاری از بازیکنان را با قرارداد بلندمدت در اختیار گرفته است.

281، ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سخنگوی باشگاه شهر خودرو: رحمتی در رقابت های آسیایی مربی ـ بازیکن است، برگزاری یک بازی باشکوه برای خداحافظی رحمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی باشگاه شهر خودرو: رحمتی در رقابت های آسیایی مربی ـ بازیکن است، برگزاری یک بازی باشکوه برای خداحافظی رحمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید