ساوت گیت: به شکستن طلسم امیدواریم

به گزارش سلامت و زیبایی، سالهاست که فوتبال انگلیس نتوانسته قهرمان یک تورنمنت گردد و ما امیدوار هستیم بتوانیم این طلسم را بشکنیم و بعد از 53 سال تیم ملی انگلیس را به قهرمانی برسانیم.

ساوت گیت: به شکستن طلسم امیدواریم

ساوت گیت: به شکستن طلسم امیدواریم

تیم ملی انگلیس که توانسته است به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا راه یابد، هفته آینده باید در این مرحله از رقابت ها به دیدار هلند برود. 53 سال از آخرین قهرمانی تیم ملی فوتبال انگلیس می گذرد که در سال 1966 با قهرمانی در جام جهانی به دست آمد. حالا گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس امیدوار است بتواند بعد از 53 سال تیم ملی این کشور را به قهرمانی در یک رویداد معتبر برساند.

ساوت گیت در آستانه بازی تیم ملی انگلیس با هلند در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا گفت: ما در آغاز لیگ ملت ها بازی های خوبی داشتیم و توانستیم از گروه خودمان صعود کنیم. کنار زدن تیم هایی چون اسپانیا و کرواسی بسیار سخت بود. حالا به نیمه نهایی رسیده ایم. سالهاست که فوتبال انگلیس نتوانسته قهرمان یک تورنمنت گردد و ما امیدوار هستیم بتوانیم این طلسم را بشکنیم و بعد از 53 سال تیم ملی انگلیس را به قهرمانی برسانیم.

سرمربی جوان تیم ملی فوتبال انگلیس افزود: عملکرد خوب در جام جهانی و در ادامه درخشش نمایندگان انگلیس در رقابت های اروپایی سال بسیار خوبی را رقم زد. تیم های باشگاهی انگلیس توانستند در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان نتایج خوبی بدست بیاورند. امیدوارم با قهرمانی در لیگ ملت ها بتوانیم سال خوب فوتبال انگلیس را در 12 ماه گذشته تکمیل کنیم.

در دیگر دیدار نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا پرتغال با بازگشت کریستیانو رونالدو به دیدار سوئیس خواهد رفت.

منبع: ایران ورزشی

به "ساوت گیت: به شکستن طلسم امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: به شکستن طلسم امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید