زندگی نامه عمران صلاحی به قلم نویسنده گیلانی منتشر شد

به گزارش سلامت و زیبایی، کتاب حوّا خودش بهشت است، نگاهی به زندگی، شعر و طنز عمران صلاحی به قلم داوود ملک زاده نویسنده گیلانی منتشر شد.

زندگی نامه عمران صلاحی به قلم نویسنده گیلانی منتشر شد

به گزارش خبرنگار از ، داوود ملک زاده نویسنده کتاب حوّا خودش بهشت است گفت: در این کتاب که تحقیق و نگارش آن صورت گرفته در 170 صفحه از انتشارات آرادمان منتشر شده است.

او اضافه کرد: در حوّا خودش بهشت است موضوعاتی، چون نگاهی گذرا به زندگی عمران صلاحی و آثار او، طنز و تفاوت آن با هزل و هجو و لطیفه، اظهار نظر شاعران و نویسندگان درباره عمران، پیرامون غزل سرایی عمران صلاحی، ترانه سرایی عمران، رباعیات، نگاهی به مجموعه شعر های فارسی عمران صلاحی، اشعار ترکی صلاحی و نگاهی به مجموعه های ترکی او، آیا عمران صلاحی شاعر طنزپرداز است؟ و آیا باید همه آثار یک شاعر منتشر گردد؟! منتشر شده است.

داوود ملک زاده، مؤلف کتاب حوّا خودش بهشت است نیز متولد 1361 در آستارا است، علاوه بر فعالیت در عرصه روزنامه نگاری و انتشار نشریه های ادبی، تاکنون چند کتاب شعر و پژوهش شعر را با نام های شعر جوان آستارا، تهران برای شعر شدن شهر کوچکی ست، دو واو، آستارا تنها بندر بی کشتی، این زندگی پیامکی را دریاب ، آچمز و گزنه های گردنه منتشر نموده است.

آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زندگی نامه عمران صلاحی به قلم نویسنده گیلانی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی نامه عمران صلاحی به قلم نویسنده گیلانی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید