خبرنگاران موسیقی مجازی، سهم هنرمندان ایذه در مهار کرونا

به گزارش سلامت و زیبایی، اهواز - خبرنگاران - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: برنامه شبانه موسیقی ایذه برای ترغیب مردم به ماندن در خانه به صورت مجازی و زنده به وسیله شبکه های اجتماعی پخش می گردد.

خبرنگاران موسیقی مجازی، سهم هنرمندان ایذه در مهار کرونا

امین سپهریان روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار سلامت و زیبایی گفت: شیوع ویروس کرونا زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده است و هنرمندان نیز از این موضوع مستثنی نیستند، البته هنرمندان شهرستان ایذه برای کنترل کرونا در کنار مردم ایستاده اند.

وی اضافه نمود: با توجه به نزدیک شدن به 13 فروردین و روز طبیعت و لزوم ماندن مردم در خانه برای شکست کرونا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه اقدام به برگزاری شبانه موسیقی ایذه در بخش های سنتی،پاپ،محلی و کلاسیک نموده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه تاکید نمود: این برنامه از ساعت 21 روزهای 12 و 13 فروردین به صورت زنده و به وسیله صفحه اینستاگرام به آدرس shabane.izeh پخش می گردد.

وی درباره نحوه ثبت نام علاقه مندان برای شرکت در این برنامه گفت: علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند حداکثر تا 10 فروردین نسبت به ثبت نام و ارسال نمونه اجرای آثار خود با صفحه مجازی شبانه ایذه ارتباط برقرار نمایند و یا با شماره 09356409020 تماس بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه با بیان اینکه اجراها به صورت تک نوازی، دو نوازی و تک خوانی خواهد بود گفت: برای هر اجرا پنج دقیقه زمان در نظر گرفته شده است، گروه های شرکت نماینده در حین اجرا ملزم به رعایت شئونات اسلامی هستند، درضمن باید از آهنگ هایی استفاده نمایند که دارای مجوز انتشار هستند.

سپهریان از اعطای لوح تقدیر و هدیه فرهنگی به برگزیدگان این برنامه اطلاع داد و توضیح داد: شبانه موسیقی در 2 شب برگزار خواهد شد و در هر شب 2 اجرایی که بیشترین لایک را از طرف مردم دریافت نمایند به عنوان برگزیده انتخاب می شوند.

وی در سرانجام گفت: مردم نقش اساسی در مهار کرونا دارند و اجرای پیروز طرح کاهش زنجیره انتقال با مشارکت و همدلی مردم امکان پذیر است.

در 24 ساعت گذشته 40 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شدند و تعداد مبتلایان به کرونا در این استان تا روز آدینه به 610 نفر رسیده است.

در شهرستان ایذه نیز تا به امروز پنج نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران موسیقی مجازی، سهم هنرمندان ایذه در مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موسیقی مجازی، سهم هنرمندان ایذه در مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید