ایجاد پیاده راه در شهر میانه

به گزارش سلامت و زیبایی، فرماندار میانه با اشاره به ترافیک سنگین تقاطع خیابان بانک ملی به طرف بازار که مردم را با مسائل جدی روبرو کرده از اجرای طرح پیاده راه در این راستا بعد از تعطیلات عید نوروز اطلاع داد.

ایجاد پیاده راه در شهر میانه

به گزارش خبرنگارفرماندار میانه در جلسه شورای ترافیک شهرستان میانه با اشاره به ترافیک سنگین تقاطع خیابان بانک ملی به طرف بازار که مردم را با مسائل جدی روبرو کرده، از اجرای طرح پیاده راه در این راستا بعد از تعطیلات عید نوروز اطلاع داد.

مشایخی با بیان اینکه طرح پیاده راه توسط مشاورین و کارشناسان امر آنالیز و همه جوانب اجرای آن در نظر گرفته شده است اضافه کرد: این طرح آثار مالی و تبعات اجتماعی مثبتی را در پی خواهد داشت.

او همچنین به اجرای تصمیمات اتخاذ شده در مورد پارکبان ها با جدیت و اعمال قانون اطلاع داده،اضافه کرد: پارکبان ها مهمترین احتیاج شهر جهت نظم بخشی، روان سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر و کنترل ترافیک هستند.

مشایخی در ادامه با اشاره به تصمیمات استانی در مورد خودرو های سنگین عبوری از جاده میانه به سمت تبریز، ممنوعیت عبور آن ها از این محور را تصمیم مقطعی مطرح کرد که در سال های قبل نیز اجرا شده، اما راه حل این نبوده و به نوعی پاک کردن صورت مساله است که در این خصوص باید برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت انجام داد.

او لزوم تکمیل و نصب علائم، چراغ ها و سه خطه کردن بعضی مقاطع در جاده میانه و برطرف نقاط حادثه خیز در این محور را سبب کاهش دغدغه و بعضی مسائل خواند و از مبادی استانی خواست تا با توجه به مستندات کارشناسی ارائه شده از سوی شهرستان به عملیاتی شدن این امور بپردازند.

فرماندار میانه در خاتمه خواهان رسیدگی بیش از پیش پلیس راهور و پلیس هدایت و رانندگی نسبت به حضور بموقع سر صحنه و یا کنترل ترافیک در روز های اوج ترافیک و همچنین محور های مواصلاتی در زمان های عادی شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایجاد پیاده راه در شهر میانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد پیاده راه در شهر میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید