استفاده از ظرفیت اندیشکده ها برای امنیت غذایی

به گزارش سلامت و زیبایی، وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ظرفیت اندیشکده ها و مراکز فراوری علم برای دستیابی به امنیت و اقتدار غذایی استفاده می کنیم.

استفاده از ظرفیت اندیشکده ها برای امنیت غذایی

به گزارش گروه اقتصادی سلامت و زیبایی از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد در ملاقات با اعضای اندیشکده آب، محیط زیست، امنیت غذایی و منابع طبیعی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، اضافه کرد: از جمله مهمترین پیش احتیاج های دست یابی به امنیت و اقتدار غذایی در منطقه، استفاده از ظرفیت های اندیشکده ها، پژوهشکده ها و مراکز علمی در سیاست گذاری های بخش کشاورزی است.

وی بیان داشت: کشاورزی دانش بنیان، هوشمندسازی، صدور سند برای اراضی کشاورزی، مدیریت واحد فراوری و تجارت محصولات کشاورزی، کشاورزی قراردادی، استفاده از مدل های نوین تامین اقتصادی و سرمایه گذاری و افزایش بازاریابی و دیپلماسی غذایی، از جمله مهمترین هدف گذاری های وزارت جهاد کشاورزی است که در این زمینه ها احتیاجمند یاری اندیشکده ها و مراکز فراوری علم هستیم.

برپایه این گزارش، در این جلسه اعضای اندیشکده آب، محیط زیست، امنیت غذایی و منابع طبیعی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به مواردی از جمله الگو های بهینه سازی مصرف آب، نظام حکمرانی آب، توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی، بهره برداری بهینه از جنگل ها و عرصه های منابع طبیعی و توسعه پایدار کشاورزی اشاره کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استفاده از ظرفیت اندیشکده ها برای امنیت غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت اندیشکده ها برای امنیت غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید