شروع واریز سود 600 هزار تومانی سهام عدالت از فردا

به گزارش سلامت و زیبایی، بر اساس اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی، واریز سود سهام عدالت از فردا شنبه 21 اسفند شروع می گردد.

شروع واریز سود 600 هزار تومانی سهام عدالت از فردا

به گزارش گروه مالی سلامت و زیبایی، آنگونه که حسین قربان زاده معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی در اواخر بهمن ماه اعلام نموده بود، واریز سود سهام عدالت سال 1399 در اواخر اسفند و از 21 اسفند به تدریج انجام می گیرد.

بعلاوه مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز 18 اسفند ماه در حاشیه مراسم رونمایی بعضی سامانه های بورسی، از واریز سود سهام عدالت از 21 اسفند اطلاع داد بود.

پیگیری ها درباره زمان واریز سود سهام عدالت حاکی از این است که روز پنجشنبه 19 اسفند اطلاعات مشمولان دریافت سود سهام عدالت به بانک ها ارسال شده و از فردا شنبه 21 اسفند واریز سود به حساب دارندگان سهام انجام می گردد.

فردا (شنبه) سود سهام عدالت بیش از 49 میلیون نفر پرداخت خواهد شد و افرادی که دارای سهام عدالت 532 هزار تومانی هستند، مبلغی معادل 550 تا 600 هزار تومان سود به حسابشان واریز می گردد.

بعلاوه رقم های اعلام شده برای پرداخت سود سهام عدالت حاکی از افزایش 2 برابری سود سهام عدالت سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن است.

در روز های اخیر، وزیر امور مالی و دارایی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت تا خاتمه سال جاری اطلاع داده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع واریز سود 600 هزار تومانی سهام عدالت از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واریز سود 600 هزار تومانی سهام عدالت از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید