آخرین شرایط قهرمان کشتی فرنگی آسیا از زبان پزشک معالجش

به گزارش سلامت و زیبایی، رئیس بخش ICU بیمارستان لاله و پزشک معالج قهرمان کشتی فرنگی آسیا گفت: داروی خاصی را برای محسن قاسمی در نظر گرفتیم که به بهبود سلول های مغزش یاری می نماید.

آخرین شرایط قهرمان کشتی فرنگی آسیا از زبان پزشک معالجش

دکتر امیرحسین لطفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی سلامت و زیبایی در خصوص شرایط محسن قاسمی گفت: شرایطش کمی نسبت به قبل بهتر شده، زمانی که بار دیگر به بیمارستان آمد، تشنج می کرد، شرایط تغذیه اش اصلا مناسب نبود، مشکل تنفسی هم داشت، اینها تا حدودی رفع شده اند. یک سری اختلالاتی داشت که کم شده است.

وی ادامه داد: یک سری از اختلالات نشان دهنده کارکرد نامناسب مغزش بود. حالا بیداری اش بهتر و بیشتر شده و به اطراف هم نگاه می نماید. از زیر دستگاه تنفسی هم بیرون آمده و بدون دستگاه نفس می کشد. شرایط کارکرد مغزش بهتر است و تغذیه اش هم بهتر شده است.

دکتر لطفی با تاکید بر اینکه همچنان نیازی به جراحی نیست، گفت: در اقدامات درمانی پیشرفت داشتیم، داروی خاصی هم برایش در نظر گرفتیم که به بهبود سلول های مغزش یاری می نماید. امیدوار هستم که آرام آرام سلول های آسیب دیده مغزش بهبود پیدا کند.

به گزارش سلامت و زیبایی، محسن قاسمی قهرمان پیشین کشتی فرنگی آسیا زمستان سال گذشته در کمپ ترک اعتیاد مورد ضرب و شتم نهاده شد و از آن وقت دچار آسیب مغزی شدید شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آخرین شرایط قهرمان کشتی فرنگی آسیا از زبان پزشک معالجش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط قهرمان کشتی فرنگی آسیا از زبان پزشک معالجش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید