تئاتر

چگونه در دوران کرونا سفری امن با تور ترکیه داشته باشیم؟

با وجود پاندمی کرونا در سراسر دنیا، ترکیه با اجرای تهمیداتی با عنوان گردشگری امن زمینه را برای سفر ایمن گردشگران به این کشور فراهم نموده است.

25 فروردین 1401

سارانسک در یک نگاه

شهر سارانسک مرکز جمهوری موردویا و از شهرهای مهم اقتصادی و بازرگانی فدراسیون روسیه محسوب می شود. جاذبه های گردشگری سارانسک عبارتند از کلیسای تاریخی سنت جان، کلیسای سه قدیس، موزه ارزیا و... که باید ببینید.

20 فروردین 1401

برگزیدگان مسابقه تئاتر ایران تئاتر فجر اعلام شد

برگزیدگان بخشهای مختلف بروشور و پوستر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

14 فروردین 1399

گفت وگویی منتشر نشده از شهلا ریاحی ، از مردم روحیه گرفتم

شهلا ریاحی می گفت: تنها با دانشگاه رفتن کسی هنرپیشه نمی گردد، بلکه وجود حس هنرپیشگی در موفقیت افراد سهم مهمی خواهد داشت.

4 اسفند 1398

محمد رحمانیان از اجرای مجلس ضربت زدن گفت، منتظر مخالفت هستیم

به گزارش خبرنگاران، نشست خبری اجرای نمایش مجلس ضرت زدن با حضور محمد رحمانیان کارگردان و تعدادی از بازیگران و عوامل گروه، ظهر روز یکشنبه 16 خردادماه در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار گردید.

4 آذر 1398

بازغی: نقش خبرنگار در سریال مرضیه برایم جذاب بود

بازیگر فیلم سینمایی بارکد گفت: در سریال مرضیه نقش یک خبرنگار را ایفا کرده ام، این خبرنگار با توجه به مسئولیتش که پیگیری مسائل اجتماعی است به دنبال مسائل رفته و دچار دردسر می شود.

16 آبان 1398

نامزد پولیتزر به کتابفروشی ها می آید، مخالفت مادر با عروس دار شدن

تعیین محب علیان بازیگر و مترجم درباره فعالیت های اخیرش در حوزه ترجمه نمایشنامه به خبرنگاران گفت: دو نمایشنامه شام یکشنبه و چهارهزار مایل را از مدت ها قبل ترجمه نموده بودم که قرار است اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه منتشر و در نمایشگاه کتاب ارائه شوند....

14 آبان 1398

ارسطو در بوطیقا چه می گوید؟، چرا تراژدی از حماسه والاتر است!

خبرنگاران، گروه فرهنگ _ صادق وفایی: یکی از کتاب های معروف ارسطو فیلسوف بزرگ یونانی، بوطیقا یا همان فن شعر است که در واقع نسخه ای پیچیده شده توسط وی درباره شعر و شاعری است؛ البته نه به آن مفهومی که امروز از شعر و شاعری سراغ داریم. این کتاب هم مطلب محتوایی؛...

24 بهمن 1397

تجهیز مینی سینمای انجمن سینمای جوانان ایلام به زودی، دهلران قطب تئاتر خیابانی کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اطلاع داد و گفت: سرانه فضای فرهنگی و هنری در استان ایلام پایین است.

23 آبان 1397

اعلام نمایش های بخش مرور جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، داوران انتخاب آثار بخش مرور متشکل از افشین خدری، جمال ایمانی و خسرو معین افشار 4 نمایش را برای حضور در بخش مرور سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی کردند.

9 مهر 1397