مرفاوی: بلاتکلیفی فعلی در شأن و شخصیت استقلال نیست، تصمیم استراماچونی حرفه ای نبود

به گزارش سلامت و زیبایی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که بلاتکلیفی در مورد شرایط سرمربی آبی پوشان به هیچ عنوان در شأن و شخصیت این باشگاه نیست.

مرفاوی: بلاتکلیفی فعلی در شأن و شخصیت استقلال نیست، تصمیم استراماچونی حرفه ای نبود

صمد مرفاوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی سلامت و زیبایی، در مورد حاشیه های چند روز اخیر و شرایط مبهم استراماچونی برای بازگشت به استقلال گفت: باشگاه استقلال اعلام نموده که چک استراماچونی را صادر نموده و تصویر این چک هم منتشر شده است. نمی دانم این چک اعتبار دارد یا خیر ولی در نهایت استراماچونی تصمیم نهایی را خواهد گرفت. اعتقاد من این است که یک مربی حرفه ای باید تصمیمات حرفه ای بگیرد و بهتر بود که این مربی بعد از اتمام بازی های نیم فصل اول تصمیم می گرفت.

وی ادامه داد: استراماچونی رایگان به استقلال نیامده و همان ابتدا مقداری پول گرفته است. این مربی در شرایط خوبی استقلال را ترک کرد و می توانست چند بازی هم صبر کند تا تکلیفش تعیین شود. طرفداران به این مربی علاقه مند هستند ولی استراماچونی در این شرایط حساس به کشورش رفت و این تصمیم از نظر من حرفه ای نبود. متاسفانه هنوز تعیین نیست او برمی شود یا نه و این بلاتکلیفی در شأن و شخصیت استقلال نیست. امیدوارم استراماچونی برشود و به فعالیتش ادامه دهد.

سرمربی پیشین استقلال اظهار داشت: وقتی یک مربی تیمش در شرایط خوبی واقع شده است باید همه چیز را به خوبی مورد آنالیز قرار داده و تصمیم بگیرد. استقلال در بازی با پیکان دو امتیاز از دست داد و شاید در خاتمه فصل حسرت این دو امتیاز را بخورد. باز هم می گویم که استراماچونی می توانست تصمیم بهتری بگیرد.

مرفاوی در پاسخ به این پرسش که سال جاری کدام تیم شانس اول قهرمانی است؟ توضیح داد: سپاهان که از لحاظ بازیکن، کادر فنی، مسائل پشتیبانی و ... شرایط خیلی خوبی دارد. پرسپولیس و استقلال هم می توانند مدعی باشند و شهرخودرو هم تیم خوبی است. تراکتور یک مقدار در مسائل مدیریتی مسئله دارد و آنها باید برای مدعی شدن تصمیمات بهتری بگیرند. فکر می کنم در جمع مدعیان، سپاهان بهترین فاکتورها را برای قهرمانی دارد. تیمی که می خواهد به قهرمانی برسد نباید در دو بازی بدون سرمربی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرفاوی: بلاتکلیفی فعلی در شأن و شخصیت استقلال نیست، تصمیم استراماچونی حرفه ای نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرفاوی: بلاتکلیفی فعلی در شأن و شخصیت استقلال نیست، تصمیم استراماچونی حرفه ای نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید