شکست تیم کبدی قم در مسابقات نوجوانان پسر کشور

به گزارش سلامت و زیبایی، محمد رضا رجایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: رقابت های کبدی نوجوانان پسر قهرمانی کشور در اردبیل در حال برگزاری است و کبدی کاران قمی در مرحله گروهی این مسابقات 4 بازی برگزار کردند و رقابت های خود را به سرانجام بردند.

شکست تیم کبدی قم در مسابقات نوجوانان پسر کشور

وی اضافه نمود: در این مسابقات که با حضور 19 تیم برگزار می گردد تیم کبدی قم در گروه دوم رقابت ها با تیم ها خراسان رضوی، کردستان، خوزستان و فارس همگروه بود اما در هر 4 بازی خود مغلوب گردید و نتوانست به مرحله دوم صعود کند.

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: تیم کبدی نوجوانان پسر قم در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی کشور برابر خوزستان 45 بر 40 مغلوب شد و سپس دومین مسابقه خود را برابر خراسان رضوی برگزار کرد و 62 بر 32 مغلوب شد.

رجایی بیان داشت: کبدی کاران نوجوان قمی که در حال تجربه اندوزی هستند در بازی سوم 53 بر 43 برابر تیم استان فارس نتیجه را واگذار کردند و در نهایت با شکست 54 بر 20 برابر کردستان به کار خود در این مسابقات سرانجام دادند.

وی مطرح کرد: کبدی در قم یک رشته ورزشی در حال گسترش است و کوشش گردیده جوانان و نوجوانان را به سمت این رشته جذب کنیم و آمار علاقمندان به این رشته نیز رو به فزونی است اما برای کسب نتیجه باید شکیبا باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکست تیم کبدی قم در مسابقات نوجوانان پسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم کبدی قم در مسابقات نوجوانان پسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید