سری تازه گنجینه در شبکه مستند فراوری می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، تهران (پانا) - سری نو مجموعه مستند گنجینه به تهیه کنندگی حنیف شهپرراد در 50 قسمت حدود 60 دقیقه ای در شبکه مستند فراوری و پخش می گردد.

سری تازه گنجینه در شبکه مستند فراوری می گردد

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، شهپرراد درباره ویژگی های فصل نو این مجموعه تلویزیونی گفت: مدتی است فراوری فصل نو مجموعه گنجینه را شروع نموده ایم. البته با این تفاوت که تمرکز ما در این سری بیشتر روی آرشیو فیلم های مستند است. تا امروز هم حدود سه قسمت از مجموعه را آماده نموده ایم و احتمالا پاییز پخش آن شروعخواهد شد. ما در این سری، روی مستندهای دهه 70متمرکز شده ایم. البته از سال ها و دهههای قبل هم مستندهایی خواهیم داشت. ضمن این که مجموعه گنجینه بیشتر یک کار پژوهشی است. یعنی تمرکز ما بیشتر روی این مساله است که در آرشیو مستندهای قدیمی یا کلاسیک سازمان کنکاش و با نگاه روز آنها را تحلیل کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از نکات جالبی که می توانم درباره مستندهای انتخاب شده بیان کنم این است که بعضی مستندها با اتفاقات امروز بسیارمتناسب است. مثل مستند طاعون پوران درخشنده که ممکن است برای بیننده ها مجذوب کننده باشد. یا این که فیلم سرپناه را پخش خواهیم کرد که درباره بحران مسکن است و هردو مستند با شرایط امروز شباهت هایی دارد که می تواند برای مخاطب مجذوب کننده باشد. بنابراین با توجه به در نظر گرفتن موضوعات روز سعی کردیم مستندها را انتخاب کنیم، چون مخاطبان ما هم علاقه مندان به مستند هستند و هم مستندسازان و در کل عامه مردم.

گنجینه در شبکه مستند فراوری شده است، حنیف شهپرراد تهیه کننده و طراح این مجموعه است و از دیگر عوامل آن می توان به نویسنده و پژوهشگر: آرین مظفری، گوینده: نادر راد، تدوین: آبان بهبهانی و گرافیست امیدعبدالله زاده اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سری تازه گنجینه در شبکه مستند فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری تازه گنجینه در شبکه مستند فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید