بازی های جام حذفی غیرقابل پیش بینی است

به گزارش سلامت و زیبایی، زونیمیر سولدو ظهر یکشنبه در نشست خبری قبل بازی با مس رفسنجان، گفت: هیچ تیمی در جام حذفی برتر نیست، اتفاقات زیادی در جام حذفی رخ می دهد. ما چند روز قبل با مس رفسنجان ملاقات داشتیم و بازی سختی پیش بینی می کنیم.

بازی های جام حذفی غیرقابل پیش بینی است

وی اضافه کرد: تیمی که در طول بازی تمرکز بیشتری داشته باشد، می تواند پیروز گردد. امیدوارم بازیکنانم بتوانند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: سعی می کنیم بازی خودمان را به حریف تحمیل کنیم. می خواهیم تیم برتر زمین در وسط میدان باشیم و از موقعیت های گل به نحو احسن استفاده کنیم.

سولدو در مورد محرومان و مصدومان تیمش، گفت: هادی محمدی محروم است. محمدرضا اخباری هم همانند بازی های گذشته به علت مصدومیت حضور ندارد، ولی سایر بازیکنان مسئله ای ندارند.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: کوشش می کنیم بازی را در 90 دقیقه تمام کنیم، اما بازی های جام حذفی قابل پیش بینی نیستند و باید روی پنالتی ها هم کار کنیم.

سولدو گفت: من روی کار داوری تمرکز نمی کنم، اشتباهات داوری در بازی های قبلی سهوی بوده و باید به شکلی خوب کار کنیم که تصمیمات داوری روی عملکرد تیم ما تأثیر نگذارد. من به بازیکنانم گفته ام که در کار داور دخالت نکنند؛ چرا که به جز ضرر، چیزی عایدمان نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی های جام حذفی غیرقابل پیش بینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های جام حذفی غیرقابل پیش بینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید