ملی پوش کبدی: با برد هندوستان مغرور نشدیم، فقط طلا می خواهیم

به گزارش سلامت و زیبایی، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، اسماعیل مقصودلو بعد از برد تیم ملی کبدی ایران مقابل هندوستان گفت: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان جواب زحمات کادر فنی و فدراسیون را دادند. خیلی سختی کشیدیم تا خودمان را آماده بازی های آسیایی کنیم.

ملی پوش کبدی: با برد هندوستان مغرور نشدیم، فقط طلا می خواهیم

وی اضافه کرد: باخت به هند برایمان تکراری گردیده بود. به اندونزی آمده ایم که فقط طلا بگیریم. هیچ تیمی نتوانسته بود هند را شکست بدهد و به فینال برود. ما اولین بار این کار را کردیم. امیدوارم فردا با کسب مدال طلا دل مردم ایران را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی کبدی درباره شناختش از کره جنوبی حریف ایران در فینال توضیح داد: کره هندوستان را خوب برده است. ما دو بار کره جنوبی را شکست داده ایم ولی آنها متحول گردیده اند. کادر فنی ما باتجربه هستند و علمشان زیاد است. بازهم این تیم را بررسی می کنیم.

مقصودلو در سرانجام در خصوص احتمال مغرور شدن ملی پوشان بعد از شکست هندوستان، تاکی دکرد: خیر ما مغرور نمی شویم. به بازی های آسیایی نیامده ایم که دوم شویم. این سومین بازی آسیایی است که ایران به فینال می رود. دو بار نقره گرفته ایم. تا سه نشود بازی نشود. اینبار فقط طلا می خواهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ملی پوش کبدی: با برد هندوستان مغرور نشدیم، فقط طلا می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش کبدی: با برد هندوستان مغرور نشدیم، فقط طلا می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید