فینال تکواندوی گرندپری 2018، ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش سلامت و زیبایی، مراسم قرعه کشی مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 امارات انجام شد و 4 هوگوپوش کشورمان در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.

فینال تکواندوی گرندپری 2018، ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش سلامت و زیبایی و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از روز پنجشنبه یکم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر دنیا در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی زاید فجیره شروع می گردد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلامی کمیته مسابقات در روز نخست، مبارزات مرحله یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی در تمامی اوزان برگزار خواهد شد و در روز پایانی نیز تکواندوکاران برای کسب تک مدال برنز و راهیابی به فینال این رویداد با یکدیگر به مبارزه می پردازند.

عصر امروز (سه شنبه – 29 آبان ماه) مراسم قرعه کشی این رقابت ها انجام شد و برهمین اساس آرمین هادی پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم رقبای خود را در این رویداد شناختند.

آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام باید به مصاف جون جانگ کره ای، قهرمان آسیا 2018 و دارنده مدال طلا و برنز گرندپری 2018 برود و در ادامه با برنده دیدار کارلوس ناوارو (مکزیک) و مراد لاچوری (بلژیک) رقابت می نماید.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده وزن اولی تکواندو کشورمان ابتدا با صفوان خلیل استرالیایی که در کارنامه خود از سال 2005 مدال تورنمنت های بین المللی مختلف را ثبت نموده است، مبارزه می نماید و پس از آن رو در روی برنده دیدار میکائیل آرتامونو(روسیه) و ویتو دلاآکویلا (ایتالیا) قرار می گیرد.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن 68- کیلوگرم در اولین دیدار باید به مصاف یوجین هوانگ چین تایپه ای، نایب قهرمان دنیا 2017، دارنده مدال نقره و برنز گرندپری 2017، برنز قهرمانی آسیا 2018 و دو برنز گرندپری 2018 برود و سپس با برنده دیدار جوئل گونزالس (اسپانیا) و بردلی سیندن (آلمانی) پیکار می نماید.

سجاد مردانی هوگوپوش وزن 80+ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود ودران گولس از کرواسی دارنده مدال برنز بازی های اروپایی 2015 و برنز گرندپری 2017 را پیش رو دارد و در ادامه برابر برنده بریان سالازار (مکزیک) و ایوان تراجکویک (اسلوونی) قرار خواهد گرفت. تیم تکواندو ایران به امارات اعزام شد

راهنمایی این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت ها G8 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28، 80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فینال تکواندوی گرندپری 2018، ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال تکواندوی گرندپری 2018، ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید