فوتبال دنیا، زیدان: به زودی به مربیگری باز خواهم گشت

به گزارش سلامت و زیبایی، سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید می گوید آماده بازگشت به عرصه مربیگری است.

فوتبال دنیا، زیدان: به زودی به مربیگری باز خواهم گشت

به گزارش سلامت و زیبایی، زین الدین زیدان که از زمان جدایی اش از رئال مادرید راهنمایی تیمی را برعهده نداشته است، شایعه حضورش روی نیمکت منچستریونایتد در صورت اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری این تیم مطرح است. تازه ترین اظهارنظر این سرمربی فرانسوی هم آتش این شایعات را شعله ور کرد.

زیزو 46 ساله که در سرانجام فصل گذشته به حضور دو و نیم ساله اش در رئال مادرید سرانجام داد و این تیم را به 9 قهرمانی در رقابت های مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا سوق داد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی TVE اسپانیا در خصوص برنامه اش برای آینده حرفه ای خود گفت: قطعاً به زودی مربیگری خواهم کرد چون این کاری است که دوست دارم و تمام طول زندگی ام با فوتبال گذشته است.

در صورتی که منچستریونایتد بخواهد ژوزه مورینیو را اخراج و به جایش زیدان را به عنوان سرمربی جدید استخدام کند، هزینه زیادی برای این باشگاه انگلیسی در برخواهد داشت. دستمزد سالیانه آقای خاص در منچستریونایتد 12 میلیون پوند است و در صورتی که از سمت سرمربیگری این تیم کنار گذاشته گردد، دستمزد کامل خود را به عنوان غرامت دریافت خواهد نمود.

آقای خاص در ماه ژانویه قرارداد خود با منچستریونایتد تا سال 2020 تمدید کرد، اما آغاز نه چندان خوب تیم تحت راهنماییش سبب گردیده تا شایعاتی مبنی بر احتمال اخراج وی از سرمربیگری شیاطین سرخ مطرح گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، زیدان: به زودی به مربیگری باز خواهم گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، زیدان: به زودی به مربیگری باز خواهم گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید