شیائومی می میکس 3 معرفی گردید؛ طراحی کشویی و عرضه مدل 5G

به گزارش سلامت و زیبایی، بالاخره بعد از انتشار شایعات، تیزرها و گزارش های مختلف، شیائومی از گوشی می میکس 3 رسما پرده برداری کرد. این گوشی پرچم دار از اسلایدر مغناطیسی بهره می برد که برای دوربین سلفی تعبیه شده و در مجموع از 4 دوربین بهره می برد.

شیائومی می میکس 3 معرفی گردید؛ طراحی کشویی و عرضه مدل 5G

اندازه نمایشگر AMOLED این گوشی 6.4 اینچ است و نسبت نمایشگر به بدنه هم 93.4 درصد و رزولوشن آن هم فول HD پلاس است. دوربین سلفی دوگانه در اسلایدر آن تعبیه شده و متشکل از دو دوربین 24 و 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی اصلی از سنسور سونی IMX576 بهره می برد که اندازه پیکسل های آن 1.8 میکرومتر و در محیط های کم نور، با تبدیل 4 پیکسل به یک پیکسل، می تواند عکس های سلفی باکیفیتی را ثبت کند. البته این کار رزولوشن عکس نهایی را به 6 مگاپیکسل می رساند.

در پنل پشتی این گوشی هم دو دوربین 12 مگاپیکسلی دیده می گردد و سنسور اصلی آن سونی IMX363 است که از پیکسل هایی به اندازه 1.4 میکرومتر بهره می برد و بر روی آن لنزی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. دوربین ثانوی هم مجهز به لنز F/2.4 و اندازه پیکسل های سنسور آن 1.0 میکرومتر است.

همچنین این گوشی از یک حالت شب جدید بهره می برد که با ترکیب فریم های مختلف می تواند نور عکس های گرفته شده در محیط های تاریک را افزایش و نویز آن ها را کاهش دهد. شیائومی برای اینکه قابلیت این مشخصه را به رخ بکشد، تصاویر گرفته شده در این حالت با گوشی های می میکس 3 و هواوی P20 پرو را نمایش داد.

همچنین مطابق معمول این گوشی هم با بهره گیری از هوش مصنوعی می تواند مناظر مختلف را شناسایی کند. علاوه بر این، دوربین این گوشی می تواند ویدیوهای اسلوموشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه را ثبت کند ولی معلوم نیست که آیا این سرعت حقیقی خواهد بود یا اینکه به صورت نرم افزاری امکان پذیر می گردد.

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون 845 و در کنار آن 6 یا 8 یا 10 گیگابایت حافظه رم قرار گرفته است و حافظه داخلی آن هم 128 یا 256 گیگابایت است. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی نماید و اثری از جک هدفون هم دیده نمی گردد. می میکس 3 از شارژ سریع پشتیبانی می نماید و برای شارژ سیمی باید پورت USB-C مورد استفاده قرار بگیرد و در ضمن باید به شارژ بی سیم آن هم اشاره کنیم که تا حداکثر توان 10 وات را پشتیبانی می نماید.

شیائومی اعلام نموده که در سه ماهه نخست 2019، مدل 5G گوشی می میکس 3 عرضه خواهد شد و این شرکت عرضه این گوشی در اروپا را تایید نموده ولی در مورد دیگر بازارها اظهارنظر ننموده است.

این گوشی به صورت پیش فرض از رابط کاربری MIUI 10 بهره می برد و در سمت چپ بدنه آن یک دکمه قرار گرفته است که مختص دستیار دیجیتالی Xiao است. این دستیار دیجیتالی تنها از زبان چینی پشتیبانی می نماید و سوالی که مطرح می گردد این است که در دیگر بازارها این دکمه چه کارکردی خواهد داشت.

می میکس 3 در سه رنگ سبز، آبی و مشکی روانه بازار می گردد. قیمت مدل 6-128 گیگابایت 474 دلار، قیمت مدل 8-128 گیگابایت 515 دلار و قیمت مدل 8-256 گیگابایت 575 دلار است. تمام این مدل ها همراه با شارژر بی سیم 10 وات و کیس محافظ عرضه می شوند.

مدل مجهز به 10 گیگابایت حافظه رم شهر ممنوعه (Forbidden City) نام دارد و همراه با یک مجسمه طلایی رنگ از یک موجود افسانه ای چینی عرضه می گردد و قیمت آن هم 720 دلار است.

پیش فروش این گوشی از همین امروز شروع می گردد و یک هفته بعد در تاریخ 1 نوامبر روانه بازار خواهد شد. مدل شهر ممنوعه در اواخر نوامبر به بازار راه می یابد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی می میکس 3 معرفی گردید؛ طراحی کشویی و عرضه مدل 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می میکس 3 معرفی گردید؛ طراحی کشویی و عرضه مدل 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید