ستاره آژاکس: بارسایی ها از من خواستند رئال را حذف کنم

به گزارش سلامت و زیبایی، تهران- خبرنگاران- فرانک دی یونگ بازیکن فعلی باشگاه آژاکس و مرد خط هافبک آینده بارسلونا اقرار کرد که آبی اناری ها از وی خواسته اند تا با ترغیب هم تیمی های هلندیش، رقیب سنتی این تیم را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کنند.

ستاره آژاکس: بارسایی ها از من خواستند رئال را حذف کنم

به گزارش سلامت و زیبایی، خبرگزاری رویترز روز سه شنبه نوشت: هافبک هلندی و 21 ساله آژاکس، ژانویه سال جاری موافقت خود را برای پیوستن به جمع آبی اناری ها با مبلغ اولیه 75 میلیون یورو گفت.

اما در حال حاضر دی یونگ تمام تمرکز خود را برای دیدار امشب تیمش در برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو معطوف کرده و نهایت تلاش خود را برای جبران شکست 2 بر یک خانگی در دور رفت این رقابت ها انجام خواهد داد تا کهکشانی هایی را که از سال 2016 قهرمانی این تورنمنت را به انحصار خود در آورده اند، از تخت پادشاهی به زیر بکشند.

در این بین، دی یونگ در مصاحبه با یکی از روزنامه های هلند گفت: در زمان عقد قرارداد با بارسایی ها صحبت کردم و آنها از من خواستند تا رئال را از گردونه رقابت ها حذف کنم چرا که این اتفاق موجب خوشحالی آنها خواهد شد.

مسئولیت سخت آژاکس برای باز گرداندن نتیجه بازی رفت بدنبال محرومیت سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی ها، کمی تسهیل شده است.

دی یونگ ضمن ترغیب تیمش برای مواجهه دلیرانه با رئال، بر این باور است که آنها همچنان می توانند با حذف مادریدی ها شگفتی ساز شوند؛ این در حالی است که سفیدپوشان سه بازی اخیر خود را در برنابئو واگذار کرده و در 2 ال کلاسیکویی که ظرف 72 ساعت برگزار شد نیز به ترتیب با نتایج 3 بر صفر و یک بر صفر مغلوب شده اند.

وی در خاتمه تاکید کرد: اگر همه اعضای تیم همکاری کنند ما کیفیت لازم را برای شگفتی سازی داریم.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

به "ستاره آژاکس: بارسایی ها از من خواستند رئال را حذف کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره آژاکس: بارسایی ها از من خواستند رئال را حذف کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید